Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kevje06 schreef:hij komt morgen naar huis... dan gaan we er naar kijken
wanden verrot dus grote kans bodem ook.
koop daarom nooit meer een nieuwe trailer... dacht dat ik er wel een poos mee vooruit kon, na 8,5 jaar op.
kevje06 schreef:Ik heb er liever eentje uit 84, omdat die nog met zorg en handwerk gemaakt zijn...
Vriendin haar trailer van 2004 is ook al 1 wand verrot.
Dit komt omdat er vocht komt tussen de gespotenlaag en het hout.
Dus nu gaan we hem opbouwen met hout en dat alleen lakken, niet meer spuiten met zo een plastic goedje.
zijn echt géén fabrieks machine trailers oid
ikke schreef:kevje06 schreef:hij komt morgen naar huis... dan gaan we er naar kijken
koop daarom nooit meer een nieuwe trailer... dacht dat ik er wel een poos mee vooruit kon, na 8,5 jaar op.
Al eens bedacht dat prijs een relatie heeft met kwaliteit, naast de wijze waarop je 'm stalt en er mee omgaat?
Mijn trailer is van '84.........
kevje06 schreef:hij komt morgen naar huis... dan gaan we er naar kijken
gap schreef:kevje06 schreef:Ik heb er liever eentje uit 84, omdat die nog met zorg en handwerk gemaakt zijn...
Vriendin haar trailer van 2004 is ook al 1 wand verrot.
Dit komt omdat er vocht komt tussen de gespotenlaag en het hout.
Dus nu gaan we hem opbouwen met hout en dat alleen lakken, niet meer spuiten met zo een plastic goedje.
De Henra trailers worden ook met zorg en handwerk gemaakt hoorzijn echt géén fabrieks machine trailers oid
kevje06 schreef:Ik heb nu 4 jonge humbaur trailers gezien met zelfde problemen, een met gescheurde kap, zitten ook maar 2 pop nagels in, bij hotra van vriendin zag ik vanmiddag 8 en dikke strip.
Andere 3 ook rotten wand of deur.
Voor mij dus waarschijnlijk geen humbaur meer.
Vind hem super weg ligging hebben, beter dan hotra, maar wel rot...
Heb hem elke 2 jaar laten controleren.
2 jaar trug nog prima, jaar trug viel handvat uit de deur, rot dus... Kap zat klein scheurtje in en had ik eerder moeten laten maken, dat is mijn fout, maar nu beide zijde scheur en 1 kant helemaal los.
En geen trap bescherming en achter binnen gaan rotten, logisch maar dat is mij niet vertelt bij aankoop dat dat wel handig was geweest.
als je dit nl goed bijhoud dan kan vocht zijn gang niet gaan en zo voorkom je dus héél véél. Maar...............niet alle bedrijven controleren automatisch kitnaden en vochtinwerking!! Ik kan alleen namens onze eigen werkwijze spreken, wij controleren wel vochtinwerking tijdens de BOVAG onderhoudsbeurt ( zit dus gewoon gratis bij de beurt in) , we vragen de mensen ook hun trailer strovrij te brengen zodat ook de naden ( en met een gietvloer de gehele vloer) goed gecontroleerd kunnen worden, we zijn zelfs zo "erg" dat als een trailer wel vol stro of bodembedekking komt we het er netjes uithalen en in een zak doen, als men zn trailer dan komt halen staat het netjes in de zak in de trailer
als het echt een constructieve fout is word het opgelost oid. Daarnaast denk ik dat de "relatie"die de Dealer heeft met Henra ook wel héél belangrijk is, de manier waarop je als Dealer bemiddelt voor je klant etc, maar ook het verlies wat je wilt pakken als Dealer als je zelf evt ook fouten maakt.
) en heeft daar een nieuwe Henra bestelt. Zie ons gastenboek .....http://www.zuidzijdegoudriaan.nl/gastenboek.html
ikke schreef:Gap: Dank voor je uitgebreide antwoord. Een verhaal heeft inderdaad altijd twee kanten, maar als je diverse malen soort van hetzelfde verhaal krijgt, uit diverse delen van het land, dan krab ik wel achter mijn oor. Vandaar mijn vraag.
Mijn persoonlijke ervaring met Herna is ook niet negatief, maar wel beperkt.
Ik houd het voorlopig maar bij mijn oude Westfalia en wat daarna komt, zal blijken.
manlief was vd week op de fabriek en kaarte dit aan op de produktieafdeling en die gaan er zeker wat mee doen. En dit is natuurlijk géén klacht maar gewoon voor het gebruikersgemak, maar...........ze doen er wel iets mee
zolang het kan lekker van genieten 
gap schreef:ikke schreef:Gap: Dank voor je uitgebreide antwoord. Een verhaal heeft inderdaad altijd twee kanten, maar als je diverse malen soort van hetzelfde verhaal krijgt, uit diverse delen van het land, dan krab ik wel achter mijn oor. Vandaar mijn vraag.
Mijn persoonlijke ervaring met Herna is ook niet negatief, maar wel beperkt.
Ik houd het voorlopig maar bij mijn oude Westfalia en wat daarna komt, zal blijken.
Als er véél dezelfde "fouten" zijn, duid het denk ik ook op slechte communicatie tussen dealer en Henra, onze ervaring is juist dat ze wel degelijk iets doen met feedback![]()
Zo leverden wij afg week een trailer af, een héél simpel voorbeeld, toen wij het rolgordijn voor de klant naar beneden wilden doen bleken de rubbers allemaal even lang, waardoor je er gewoon niet heel makkelijk bij kanmanlief was vd week op de fabriek en kaarte dit aan op de produktieafdeling en die gaan er zeker wat mee doen. En dit is natuurlijk géén klacht maar gewoon voor het gebruikersgemak, maar...........ze doen er wel iets mee
![]()
Wat jouw "oude" Westfalia betreft, is natuurlijk evengoed een héél degelijk merk, die vind ik ook als een huis achter de auto liggen hoorzolang het kan lekker van genieten
maarrrrrrrrrr als je ooit een andere trailer nodig hebt.............wees welkom![]()
![]()
http://www.boj.nu/index.php?pg=2&pr=0
en dat in combinatie met dat de paardentrailer verkoop een stuk rustiger is
daar zullen ze in andere landen geheid ook last van hebben, 'k weet niet hoor zomaar een gedachtengang
al neemt het niet weg dat hij geweldig is