Paard is ongeïntreseerd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:30

Ik vind je niet irritant, en er is geen paard waar je meer van leert dan van je eerste :) Als je niet voor tips open zou staan zou je ook geen topic erover openen.

Het lastige is dat we op jouw tekst af moeten gaan. Als we konden zien wat er gebeurt zouden we je misschien beter kunnen helpen :)

Proudy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-12 21:35

ik zal proberen een filmpje te uploaden één van de dagen :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 00:02

Verdiep je eens in de horsenalities van parelli. Ik denk dat je te maken hebt met een introvert paard en die zijn heel moeilijk ergens voor te porren.

Even een quote van mezelf uit een ander topic. Bekijk de filmpjes even en zie de verschillen tussen de paarden.

Cassidy schreef:
Ik zou me even gaan verdiepen in de horsenalities, ik denk dat je met een Left Brain Introvert te maken krijgt, en die zijn heel moeilijk enthousiast te krijgen, en gaan eigenlijk alleen maar voor voer.

Kijk even naar de filmpjes van Linda Parelli en Remmer:

Cassidy schreef:

blauwemaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 12:00

Verdiep je eens in de horsenalities van parelli. Ik denk dat je te maken hebt met een introvert paard en die zijn heel moeilijk ergens voor te porren.

Even een quote van mezelf uit een ander topic. Bekijk de filmpjes even en zie de verschillen tussen de paarden.

Cassidy schreef:
Ik zou me even gaan verdiepen in de horsenalities, ik denk dat je met een Left Brain Introvert te maken krijgt, en die zijn heel moeilijk enthousiast te krijgen, en gaan eigenlijk alleen maar voor voer.

Kijk even naar de filmpjes van Linda Parelli en Remmer:

Cassidy schreef:

Werkt echt heel goed!

mijn_pre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 08:43

Hoi

Ik weet niet hoe het nu is maar ik ga helemaal mee met hestejente. Ik had dezelfde problemen met mijn paard. Ook een goede instructrice gehad, maar dat leverde uiteindelijk niets op. Totdat ik met ging verdiepen in het rechtrichten. Ik heb nu een instructrice via Marijke de Jong erbij gehaald en ze blijkt inderdaad behoorlijk scheef te zijn. Hierdoor kan ze heel veel oefeningen die ik van haar vroeg niet uitvoeren waardoor het inderdaad lijkt alsof ze niet geintresseerd is. ALs je dan pushed dan raakt ze feitelijk in paniek en reageert dan heel heftig. Logisch! Misschien een tip voor je om iemand erbij te halen die kennis heeft van de scheefheid van het paard en het rechtrichten. Kijk maar eens op de website van paardenbegrijpen.nl.

Succes!