Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Goof schreef:Ik snap niet zo goed dat iedereen tegenwoordig gemaakte kosten maar bij een ander wil verhalen.
Je paard is door het draad gekomen, heel vervelend, maar je zegt zelf dat er wel spanning op stond (wellicht te weinig?).
Waarom dan moeilijk doen, jouw paard, jouw kosten. Kan gebeuren. Pech.
.
. Roane schreef:Mijn mening is dan, dat je dat mag vinden, maar dat het mededelen van deze mening dan weinig toevoegt aan dit topic. Want dat was niet mijn vraag. Maar dat is een hele andere discussie, en nu niet van toepassing.
. Ik heb ook kosten mbt paarden verhaalt en alles gekregen (mijn pony had paard geschopt en was een rekening van paar honderd euro). Gewoon proberen dus.
Tamadine schreef:Dit is uiteindelijk een gedrag van je eigen paardje geweest. Mijn inziens ben je zelf dan aansprakelijk voor je paard.
Ook zijn dit dingen die nu eenmaal gebeuren, dan moet je geen paard nemen als je niet voor dit soort kosten wilt betalen.
Kijk mijn staleigenaresse heeft een keer het halster van mijn paard om gelaten in stal, terwijl het beleid is dat ze halsters af gaan in stal. Paard is vast komen te hangen en gelukkig dat er een andere stalgenoot was toen, anders had ze het niet overleefd. Moest uiteindelijk ook naar de kliniek. Heb t gewoon allemaal zelf betaald ondanks dat het geen eigen gedraging van het paard is geweest (het halster om laten). (alhoewel als het flink de papieren was ingelopen zij wel wat had mee betaald)