shilady schreef:Zij woont ook bij belgie
en mijn paard weet wie ik ben
Oh, oke! Voor de moment gaat het nog steeds vooruit, als we vastzitten met de gangsters, dan zal ik eens contact opnemen met haar, alvast bedankt he!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amigo20 schreef:ow haha, zijn allebij wel leukies hoowr
TeckTonie schreef:Hmm, vind het niet echt heel vriendelijk, is eerder gebaseerd op macht als op wederzijds respect vind ik dan.
UPDATE: Vandaag hebben we beide gangsters in hun stal gezet (gejaagd, ze gaan er niet vanzelf in) en de eigenaar heeft Hil een halster om gedaan, en we hebben beide pony's geborsteld, en een beetje vertrouwen bijgebracht. De lange manen van Hil zijn geknipt, en de manen en staart van beide zijn uitgekamd. Ook hebben we een stukje van de staart gedaan. Toen ze weer naar buiten mochten, konden we ze zo aaien, en hebben we voetje gevraagd. Odra (de jongste) doet dit heel goed, maar bij Hilary is het nog wat evenwicht zoeken.
ZO fier op beide pony's!
montyjansen schreef:TeckTonie schreef:Hmm, vind het niet echt heel vriendelijk, is eerder gebaseerd op macht als op wederzijds respect vind ik dan.
UPDATE: Vandaag hebben we beide gangsters in hun stal gezet (gejaagd, ze gaan er niet vanzelf in) en de eigenaar heeft Hil een halster om gedaan, en we hebben beide pony's geborsteld, en een beetje vertrouwen bijgebracht. De lange manen van Hil zijn geknipt, en de manen en staart van beide zijn uitgekamd. Ook hebben we een stukje van de staart gedaan. Toen ze weer naar buiten mochten, konden we ze zo aaien, en hebben we voetje gevraagd. Odra (de jongste) doet dit heel goed, maar bij Hilary is het nog wat evenwicht zoeken.
ZO fier op beide pony's!
ik zij ook haal de dingen er uit die jou aan staan anders werd mijn verhaal zo lang, machtstrijd valt ook wel mee.
leuk dat het al beter gaat, neem vooral de tijd met wat je doet.