Schuwe/halfwilde jaarling en twenter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 03:08

shilady schreef:
Zij woont ook bij belgie ;)
en mijn paard weet wie ik ben ;)

Oh, oke! Voor de moment gaat het nog steeds vooruit, als we vastzitten met de gangsters, dan zal ik eens contact opnemen met haar, alvast bedankt he!

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 03:10

Amigo20 schreef:
wat een knapperts :)
ik denk dat hilary de vos is en odra de andere :j

draai dat maar om, Hil is de grijze (:
Hilary is een smal paard, en Odra, ookal is ze een jaar jonger, ziet er veel breder uit als Hilary. Ook is Hil kleiner als Odra.

Amigo20

Re: Schuwe/halfwilde jaarling en twenter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 03:18

ow haha, zijn allebij wel leukies hoowr <3

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 03:21

Amigo20 schreef:
ow haha, zijn allebij wel leukies hoowr <3

Ik vind Hil's kleur erg mooi, en ik vind ook dat zij een meer aansprekend hoofdje heeft. Ze heeft ook een goede bloedlijn, want ze was niet goedkoop als 1-jarige. In Augustus gaan we beginnen met grondwerk! Liefs wil ik er nu al met beginnen, maar dan moet ze eerst wat respect hebben. Met dat halster aan voelt ze zich al niet meer zo vrij als een vogeltje, dus da's ook al een pluspunt.

Amigo20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 03:29

leuk, miss kan je ook VD doen als ze een jaar of 3 is :)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 03:49

Amigo20 schreef:
leuk, miss kan je ook VD doen als ze een jaar of 3 is :)

Volgens mij is dat wat overroepen, ik zou al blij zijn als mevrouw in de piste blijft ipv eruit te breken als ze erin gezet wordt. Piste is omheind met hout, maar dat interesseert haar niet.

Amigo20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 03:59

haha, is ze al bijna 3 dan :D
anders is het idd wat te vroeg jah hihi :)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 04:03

Amigo20 schreef:
haha, is ze al bijna 3 dan :D
anders is het idd wat te vroeg jah hihi :)

Ik geloof dat ze juist 2 is, exacte datum moet ik effe zoeken, ga ik morgen doen (:

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 08:47

TeckTonie schreef:
Hmm, vind het niet echt heel vriendelijk, is eerder gebaseerd op macht als op wederzijds respect vind ik dan.

UPDATE: Vandaag hebben we beide gangsters in hun stal gezet (gejaagd, ze gaan er niet vanzelf in) en de eigenaar heeft Hil een halster om gedaan, en we hebben beide pony's geborsteld, en een beetje vertrouwen bijgebracht. De lange manen van Hil zijn geknipt, en de manen en staart van beide zijn uitgekamd. Ook hebben we een stukje van de staart gedaan. Toen ze weer naar buiten mochten, konden we ze zo aaien, en hebben we voetje gevraagd. Odra (de jongste) doet dit heel goed, maar bij Hilary is het nog wat evenwicht zoeken.
ZO fier op beide pony's!

ik zij ook haal de dingen er uit die jou aan staan anders werd mijn verhaal zo lang, machtstrijd valt ook wel mee.
leuk dat het al beter gaat, neem vooral de tijd met wat je doet. +:)+

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 15:33

montyjansen schreef:
TeckTonie schreef:
Hmm, vind het niet echt heel vriendelijk, is eerder gebaseerd op macht als op wederzijds respect vind ik dan.

UPDATE: Vandaag hebben we beide gangsters in hun stal gezet (gejaagd, ze gaan er niet vanzelf in) en de eigenaar heeft Hil een halster om gedaan, en we hebben beide pony's geborsteld, en een beetje vertrouwen bijgebracht. De lange manen van Hil zijn geknipt, en de manen en staart van beide zijn uitgekamd. Ook hebben we een stukje van de staart gedaan. Toen ze weer naar buiten mochten, konden we ze zo aaien, en hebben we voetje gevraagd. Odra (de jongste) doet dit heel goed, maar bij Hilary is het nog wat evenwicht zoeken.
ZO fier op beide pony's!

ik zij ook haal de dingen er uit die jou aan staan anders werd mijn verhaal zo lang, machtstrijd valt ook wel mee.
leuk dat het al beter gaat, neem vooral de tijd met wat je doet. +:)+

Ik vond eigenlijk niets daar echt goed aan. Ondertussen kunnen we gewoon in de wei lopen en ze aaien, zonder dat we erachter moeten lopen.