Ik zou de Groene Heuvel maar is snel terug gaan bellen. Want mijn vriendin heeft hem gister nog in zijn stalletje zien staan!
Mizora
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-12 23:38
Goed, ik heb morgen vrij. Ik ga wel kijken. Het is bijna 3 uur enkele reis maar dan ben ik er wel vanaf. En als het inderdaad Victor is dan is even Victor-knuffelen ook helemaal niet erg.
Marit
Geplaatst: 04-03-12 23:42
ROCHELLEx schreef:
Ik zou de Groene Heuvel maar is snel terug gaan bellen. Want mijn vriendin heeft hem gister nog in zijn stalletje zien staan!
Dunja heeft in m'n les altijd vast op hem gereden, eerst reed ik erop en toen heeft Dunja hem voor vast genomen, laatste keer dat we er waren zat ze er nog op! Dus dan moet alex hem ook kennen toch
ROCHELLEx
Geplaatst: 04-03-12 23:43
Als je aankomt op het terrein is het de schuifdeur aan je rechterhand. Succes en laat even weten!
@Marit: Ik dacht dat je Alex bedoelde die er werkte!
Nou, het is inderdaad Victor. Iemand heeft me dus een ontzettende naaistreek geleverd maar hij is in ieder geval terecht. Hij zag er goed uit en de paarden staan daar er goed bij. Prachtig in een 6x3m stal.
Ja, ze hebben mij toen der tijd ook flink genaaid inderdaad. Fijn voor je dat je hem hebt gezien, en dat je tevreden bent over zij gezondheid
Mizora
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-12 19:12
Nog even omhoog schoppen, dan mag hij ook dicht van mij part. Maar dankzij dit topic heb ik in juni een berichtje gekregen dat hij te koop stond. In eerste instantie niks mee gedaan maar half augustus zijn we toch gaan mailen en sinds gisteravond 21.30 staat hij bij mij aan huis. Victor is weer terug. Is er toch nog een positieve wending gekomen aan deze streek. Bedankt voor iedereen die toentertijd geholpen heeft.