Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_Milou schreef:5. Op het losrijterrein mag voorafgaand aan of na afloop van de door de ingeschreven deelnemer te rijden proef of proeven, uitsluitend door degene die met een bepaald paard zal starten dan wel met dit paard heeft gestart worden gewerkt. Het rijden van een paard door een ander dan de met dit paard voor de desbetreffende rubriek(en) in geschreven deelnemer is - op straffe van uitsluiting van het paard – niet toegestaan. Onverminderd het hierboven bepaalde mogen derden (verzorgers/helpers, e.d.), in het zadel gezeten, met een paard op het losrijterrein stappen, mits dit aan een lange teugel gebeurt. De ingeschreven deelnemer is verantwoordelijk voor het gedrag van derden (verzorgers/helpers).
Allienda schreef:Ohh dit topic vind ik wel interessant. Want ik ben groener dan groen in de wedstrijdsport, ik wil misschien eind dit jaar voor het eerst gaan starten......
Dus als ik het goed begrijp is het als volgt :
**als ik twee paarden meeneem op concour, die beiden in de B starten en dezelfde proef rijden, mag dan niet mijn moeder mij helpen door een van de paardjes al een beetje warm te rijden. Dit heeft niks te maken met niveau verschil of dat het paard door een betere ruiter wordt warm gereden maar puur tijdtechnische redenen**
Hoe doen jullie dat dan?
Allienda schreef:Zo zie je maar, dit groentje heeft nog heeeeeel erg veel om te leren haha. Denk dat ik misschien beter eens een paar keer kan gaan kijkenIk kan het maar beter weten voor ik eraan begin. Mam vind het niet erg om ervoor te zorgen dat het volgende paard klaar staat en het andere paard aan de hand te nemen. Ik snap de regel ook wel, zo is het wel eerlijker. Maar ik had er niet zo bij stil gestaan en kwam toevallig hier tegen!
Allienda schreef:Zo zie je maar, dit groentje heeft nog heeeeeel erg veel om te leren haha. Denk dat ik misschien beter eens een paar keer kan gaan kijkenIk kan het maar beter weten voor ik eraan begin. Mam vind het niet erg om ervoor te zorgen dat het volgende paard klaar staat en het andere paard aan de hand te nemen. Ik snap de regel ook wel, zo is het wel eerlijker. Maar ik had er niet zo bij stil gestaan en kwam toevallig hier tegen!
Ik heb laatst mijn allereerste wedstrijd gereden en dat was tevens ook de allereerste ooit van mijn paardje. Dus genoeg om aan te werken. Maar je moet toch ergens gaan beginnen he
Eerst maar eens wachten dat het Rhino virus overgewaaid is........
(niet op het laatste moment vragen natuurlijk, maar als je het al bij het opgeven vraagt dan proberen ze daar echt wel rekening mee te houden. 
Allienda schreef:Ohh dit topic vind ik wel interessant. Want ik ben groener dan groen in de wedstrijdsport, ik wil misschien eind dit jaar voor het eerst gaan starten......
Dus als ik het goed begrijp is het als volgt :
**als ik twee paarden meeneem op concour, die beiden in de B starten en dezelfde proef rijden, mag dan niet mijn moeder mij helpen door een van de paardjes al een beetje warm te rijden. Dit heeft niks te maken met niveau verschil of dat het paard door een betere ruiter wordt warm gereden maar puur tijdtechnische redenen**
Hoe doen jullie dat dan?
( lange teugel)
vibabu schreef:Zou je je paard wel mogen laten longeren voor die tijd door een ander? puur even nieuwsgierigheid