Rijmaaran

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:47

mar_leen schreef:
Ik heb zelf ook men ervaring...
had idd ook al http://www.paardrijvakantie.com/mentrektocht.html gezien... maar ja vind het jammer dat er 2 vrije middagen inzitten en dan nog eens een lunche die je moet betalen... alles bij elkaar opgeteld vind ik prijzig worden...

Ik zit te denken om misschien zelfs een x een weekje te gaan naar Rijmaaran. Lijkt me ook wel leuk om met een paar huifkarren te gaan :)

Mar_leen, even een reactie over de lunch die je op bovenstaand adres zelf moet betalen, dit bedrag valt werkelijk enorm mee. Heb vorig jaar hier de rijvakantie gedaan en ga dit jaar weer. De vrije middag heb ik niet als storend ervaren. Was wel lekker even een middag in het zwembad.
In overleg met medereizigers en Edwin en Erica, is er een middag paardrijden ingeruild voor mennen. Nu heb ik er weinig kaas van gegeten, maar het was ontzettend leuk en we mochten ook zelf kleine stukjes mennen. Mooiste vond ik dat Edwin het tweespan Friezen in het bos op een hobbelig pad in galop zette. Was echt geweldig!

mar_leen

Re: Rijmaaran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 20:57

Ohh dat klinkt idd wel erg gaaf!
Mmm denk dat ik dit idd ook nog eens ga bekijken.
Want zoek ook nog een zomer vakantie :-)

Danseresje

Re: Rijmaaran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:05

Zal even kijken of ik van de week foto kan neerzetten. Mocht je verder nog vragen hebben over dit adres, laat maar horen. Heb dan wel niet de menvakantie gedaan, maar is een en hetzelfde adres, dezelfde mensen en dezelfde paarden!