Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
inesje15 schreef:Ik haat het al als mijn bril beslaat tijdens het werken in de stallen... Meestal rij ik ofwel zonder bril, ofwel met lenzen in. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om met een bril te gaan rijden... Stel je voor dat je valt en een stuk glas in je oog...
TeckTonie schreef:inesje15 schreef:Ik haat het al als mijn bril beslaat tijdens het werken in de stallen... Meestal rij ik ofwel zonder bril, ofwel met lenzen in. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om met een bril te gaan rijden... Stel je voor dat je valt en een stuk glas in je oog...
Een stuk glas zou ik me niet aan verwachten, heb wel al 2 keer m'n neus gebroken doordat ik op m'n cap was gevallen die op m'n bril drukte bij de val en zo m'n neus brak.
Maar doet er hier eigenlijk niet echt toe... Maar je stelt dus degelijk dat rijden met een bril toch nare gevolgen kan hebben... Is voor mij voldoende om het niet te doen. inesje15 schreef:TeckTonie schreef:Een stuk glas zou ik me niet aan verwachten, heb wel al 2 keer m'n neus gebroken doordat ik op m'n cap was gevallen die op m'n bril drukte bij de val en zo m'n neus brak.
Mijne is een titanium, dus een neusbreuk lijkt voor mij minder waarschijnlijk, rlasbreuk daarintegen des te meer aangezien er geen kader is![]()
Maar doet er hier eigenlijk niet echt toe... Maar je stelt dus degelijk dat rijden met een bril toch nare gevolgen kan hebben... Is voor mij voldoende om het niet te doen.

) en zonder problemen. Wel heb ik vaak een zonnebril op als het wat stoffig of winderig weer was omdat ik eerder stof in mijn ogen krijg en dat is met lenzen NIET fijn!
troyka1989 schreef:Ik vraag me af of er mensen zijn die met een bril of lenzen rijden.
En waarom ze voor een bril of lenzen kiezen tijdens het rijden.
Ik heb nu net een nieuwe bril, met sterkere glazen er in. En nu kan ik eigenlijk niet zonder mijn bril.
Maar ik weet nou niet of een bril wel zo handig is. Ik denk dat ik het wel een keer ga proberen met mijn oude bril. Die is ietsje minder sterk. En anders achter lenzen aan ga.
en dat is niet echt handig voor mijn bril, waarna hij dus af blijft zakken. Ben dat nu wel een beetje zat en ben wel aan wat nieuws toe dus misschien toch lenzen...
dus ik vind het wel fijn zo zonder bril.