lentekriebels?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: lentekriebels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:11

Die van mij is officieel gek nu :')
Rent als een mafketel rond de stal, achter zijn vriendje aan en er is geen land mee te bezeilen haha. Dusse rijden laten wij mooi maar even, anders is het wel een hele vlotte rit :')

Sofie_L_Jory

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:11

Ik heb ook een vraagje hiervoor, ik rijd bij een manege en de eerste les naar buiten is altijd een hel omdat dan moeten we in een rijtje en dat lukt echt nooit, heeft iemand tips op die lente in de bol iets minder te maken, voor die les? ;)
alvast bedankt!

xJulekex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:55

Haha, ja, dat herken ik zeker :j

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:16

Ik heb normaal gesproken een zeer braaf paard, Altijd prima te rijden. Tuurlijk schrikt af en toe wel eens, maar nooit echt gek.
Nu was hij 4 mei al niet te rijden, Stonden toen nog niet op het land, maar de stal eigenaar is wel bezig geweest. Gevolg paard was anders. Ik hoefde geen been te geven want wist niet wat hij zou doen. Steeds schudden met zijn hoofd, piepen en steeds stil staan vanuit het niets.
De dag erop lekker het land op gegaan. Totdat het te nat werd, Moesten weer een paar dagen naar binnen. Afgelopen vrijdag weer hetzelfde niks mee te beginnen. Zaterdag ook hetzelfde verhaal. Zondag weer naar buiten en hij was weer normaal. Vandaag ook weer dus wel degelijk zat zijn het binnen staan.
Hij was behoorlijk chagerijnig.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 20:54

Ik heb er ook zo eentje lopen.. Normaal erg braaf en relaxed, zelfs een beetje sloom. De laatste week is hij echter een stuk actiever en schrikt hij van elke bewegende grasspriet. Dat actieve vind ik niet erg, maar het schrikken is natuurlijk minder leuk. Dus ik hoop dat de kriebels snel weer verdwijnen ;)