Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar volgens mij is het de jury nooit opgevallen want heb er nog nooit een lager cijfer of opmerking voor gehad.

stond op 't protocol ook dat 1x groeten genoeg was
wollewaps schreef:Ik geef ook altijd een klein knikje, en m'n arm naast m'n lichaam naar beneden
Ik heb wel een keer een proefje voor een stalgenootje voorgelezen (jaar of 10) en die groete eerste heel netjes (hadden we ook op geoefend), maar daarna was ze zo blij dat de jury terug groete, dat ze met een bigsmile begon te zwaaienstond op 't protocol ook dat 1x groeten genoeg was
Jolien87 schreef:wollewaps schreef:Ik geef ook altijd een klein knikje, en m'n arm naast m'n lichaam naar beneden
Ik heb wel een keer een proefje voor een stalgenootje voorgelezen (jaar of 10) en die groete eerste heel netjes (hadden we ook op geoefend), maar daarna was ze zo blij dat de jury terug groete, dat ze met een bigsmile begon te zwaaienstond op 't protocol ook dat 1x groeten genoeg was
Ach gossie, geweldig!
Ik had dat ook een keer tijdens het jureren, niet echt bij het groeten, maar toen moesten de ruiters in de proef een paar seconden stilstaan bij de C (dus voor de juryauto). Was er ook een meiske dat uitgebreid die juryauto inkeek met een brede grimlach
, was op Indoor Brabant, in het ZZ-licht een paar jaar geleden, en het was een 8 waard.
)