KarinvdM schreef:Relaxed schreef:Ja heb idd vaker gehoord dat het nogal een tiran is. Hij heeft ook niet een erg goede naam meer hier, omdat ie dus vaker zo met mensen omgaat.Wat is dat nou voor onzin? Ik kan het prima met hem vinden en heb nog nooit problemen met hem gehad. Ik vind het ook niet echt gepast om dit hier zo neer te zetten.
Ik hoop dat je de amazone in kwestie gewoon zonder vooroordelen kan beoordelen, zij kan staat hier verder immers buiten...
Dat is helemaal geen onzin.. Ik heb toen ontzettend veel reacties gehad met soortgelijke gebeurtenissen. Heb via de vereniging waar dit toen gebeurd is zelfs telefoonnummer van iemand gehad en samen met haar ook de klacht ingediend. Zij had als jurylid precies dezelfde aanvaring gehad!
Edit: tot deze aanvaring had ik trouwens ook best een hoge pet van hem op hoor, hem zelf vaak als jury gehad, nooit problemen.. Toen hij in de kantine tegen me begon dacht ik eerst ook echt dat hij een grapje maakte, zo kende ik hem immers ook niet.. Tot ik merkte dat hij echt boos was en behoorlijk onbeschoft werd! Tja, dan val je bij mij toch hard van je troon af
Wat is dat nou voor onzin? Ik kan het prima met hem vinden en heb nog nooit problemen met hem gehad. Ik vind het ook niet echt gepast om dit hier zo neer te zetten.