Allemaal verschillende.. van roeckl, van br, van felix bühler en nog een paar.. Die van roeckl zijn het fijnst
Pieter25
Geplaatst: 29-02-12 20:17
Appelflap445 schreef:
xMalouu schreef:
Deze van Roeckl, ideaal
Me too, ideaal!
Die heb ik ook in het bruin Erg fijne handschoenen
NienSCHaap
Geplaatst: 29-02-12 21:09
Roeckl, super merk en kan er super lang mee doen
Deze heb ik nu lekker voor de koude dagen
En die ook
Ook nog een paar van Horka en van Harry's horse liggen
Anoniet
Geplaatst: 01-03-12 02:02
Al sinds ik begon met rijden, een jaar of 7 geleden inmiddels, heb ik donkerblauw met zwarte van de Lidl. Volgens mij hebben ze toentertijd iets van 7 euro gekost en ze zijn nog steeds goed, hoewel ze inmiddels niet meer echt donkerblauw zijn en het klittenband ook een beetje vies is... Ik rijd er trouwens alleen mee als ik met gladde teugels rijd of als het heel koud is.
Horse&Rider van boerenbond/welkoop,deze slijten wel snel met longeren,maar voldoen prima met rijden.
Sabine
Geplaatst: 01-03-12 12:44
Ik zweer tegenwoordig echt bij de handschoenen van de Jos Lansink voor BR collectie. Heb ze in zwart en bruin en gebruik ze altijd met rijden. Lekker licht en stevig, slijten niet hard, zien er mooi uit en voor mij het belangrijkste: zitten lekker!! Voor wedstrijden heb ik witte Roeckl handschoenen, deze zijn ook heerlijk maar iets minder budget-vriendelijk dan de BR handschoenen
In de winter rij ik met goldhorse (duits merk volgens mij) en in de zomer met roekl en dan die versie die door meredith michaels beerbaum uitgegeven is. Zijn niet duur en de enige handschoenen waar ik geen blaren van krijg
Jammer, dat er behalve zwart en wit niet meer kleuren zijn. Verder wel uistapjes gemaakt naar veel duurdere merken, maar die hebben erg snel slijtage altijd bij mij.