We wensen je veel rijplezier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KletsKoekje schreef:Mootje, fijn om ervaringen uit eerste hand over de desbetreffende trailer te horen! Heb net met vriendlief overlegd en ga denk ik inderdaad voor de 1,5 paards Singapore mét zadelkamer!
Ik heb alleen de 2 paards variant, de Nairobi.Mootje schreef:
Al die meuk in de auto, die vieze stink dekjes, of na een cross training die bagger in de auto 
Wij hebben een 2paards.
Dus leg dan je zadel en hoofdstel altijd in de kofferbak van de auto. Angeline1990 schreef:Ik heb een trailer zonder zadelkamer. Ik moet zeggen mis deze soms wel. Me auto ligt wel vol spullen als ik op wedstrijd ga. Ik heb een humbaur trailer 1.5 paards. Kan daar makkelijk een zadelkamer in?? En welke is dan praktisch?? Iemand tips??
josewoos schreef:Mootje schreef:
Mag ik hier even op doorvragen, misschien dat iemand het weet.
Zou dit ook in een 2paards trailer van een ander merk kunnen? (böckmann)
Ik twijfel of de kast niet te diep is waardoor de deur van de kast niet ver genoeg open kan door je middenstang.
Ik heb dus een trailer zonder zadelkamer en ik mis 'm wel hoorAl die meuk in de auto, die vieze stink dekjes, of na een cross training die bagger in de auto
Zo'n kast lijkt mij dan weer ideaal

Daarnaast vind ik de ruimte die het inneemt nogal irritant. Ik heb al mijn spullen altijd in de auto gehad, gewoon een kleed over de achterbank om de boel schoon te houden en niks aan de hand. Ik zag persoonlijk zelf de meerwaarde niet van een zadelkamer, ik leg alles net zo lief in de auto
knollentuin schreef:ok gap, en als ie dan dicht zit kan je de spullen er ook niet via de trailer eruit halen? zo ziet het eruit iig.
ik vind t een goede oplossing en zal m zeker in gedachten houden , voor als mensen een aperte zadelkamer zoeken..
gap schreef:knollentuin schreef:ok gap, en als ie dan dicht zit kan je de spullen er ook niet via de trailer eruit halen? zo ziet het eruit iig.
ik vind t een goede oplossing en zal m zeker in gedachten houden , voor als mensen een aperte zadelkamer zoeken..
Dat klopt idd, je kan het er alleen uithalen als je ook daadwerkelijk de deur opent, hij sluit af tegen de wand zeg maar ( blijft wel wat ruimte tussen, maar niet voldoende om de spullen er op deze manier uit te halen).
Voordeel van deze constructie is ook dat je de volledige ruimte behoud met in en uitladen, omdat je vaak de deur openzet als je erin stapt
gap schreef:Dit is wel een hele mooie oplossing. Maar ik heb geen sleutel van de deur om deze van buiten af te sluiten. Is het makkelijk om nog aan zo sleutel te komen of moet er dan meteen een hele nieuwe deur in??
[/quote]