Wat win jij het liefst op wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat win jij het liefst op wedstrijd?

Poll eindigt op

Geld
179 (32%)
Deken
94 (17%)
Zadeldek
51 (9%)
Cadeaubon
80 (14%)
Gebruiksartikelen (bv. beenbeschermers, elastiekjes, halster, tuig etc.)
58 (10%)
Verzorgingsproducten (bv. borstels, zadelzeep, shampoo etc.)
18 (3%)
Iets lekkers voor mijn pony/paard (bv. snoepjes, liksteen, voer, etc.)
13 (2%)
Kleding
10 (1%)
Hindernismateriaal
24 (4%)
Boek/Dvd
8 (1%)
Andere suggesties zijn ook welkom!
14 (2%)

Totaal aantal stemmen: 549

Femke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:53

Ik win bijna nooit ;) Dus ik vind de "eer" al helemaal geweldig! Als ik win dan zijn het vaak bekers, omdat dan de goeie niet mee doen :P (die gaan meestal voor het geld.....)

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 18:55

Het maakt mij niet zoveel uit, maar ik vind wel dat ieder geval er een rozet bijhoort! :j

miss_lizje

Re: Wat win jij het liefst op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:14

Ik mis ook bekers/lintjes enzo in het lijstje. Ik vind het erg leuk om dat te bewaren.
Cadeau bonnen vind ik niks. Aangezien er geen universele cadeaubon bestaat voor ruitersportwinkels, zit je altijd vast aan de winkel waarvan de bon is. Dekens enzo vind ik ook onhandig want mijn paard heeft een erg grote maat, de kans dat zo'n gewonnen deken dan past is erg klein.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:20

Ik vind het altijd erg leuk om een mooie beker te krijgen :) die mis ik in het rijtje.

Daarbuiten heb ik geld en een cadeaubon gekozen. Veel producten die worden weggegeven passen namelijk niet op "niet sportpaarden" zoals een AV/haf/tink die ook heel goed een wedstrijd kunnen winnen. Ook lang niet alle paarden mogen alles eten. Met geld weet je in ieder geval zeker dat de winnaar er ook wat aan heeft (denkt ondertussen aan de Mc reclame met de kale man en de haardroger) := Als je een cadeaubon geeft voor een ruitersportzaak weet je ook zeker dat het geld naar het paard gaat, en wordt uitgegeven bij een eventuele sponsor.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:43

Ik vind gewoon bekers ook nog steeds leuk ookal is mijn kast nu wel vol :P . Maar van dit lijstje vind ik een deken het leukste :j .

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:50

Stik in de bekers, maar af en toe bij bijzondere wedstrijd is het wel leuk.
(de rest kan je gewoon weer aan een vereniging doneren, maken ze nieuwe plaatjes op en klaar!)

Liever geld,
of gebruiks artikel (met het risico dat je binnenkort 20 halsters hebt en ik schaar onder de gebruiks artikelen,
ook de dekjes, dekens, alles dus).
Bon is ook leuk, echter als je dan op wedstrijd bent waar je niet zo vaak komt en de bon voor 10 euro
ook nog eens 30 km de andere kant op weg komt... Geef ik die meestal dan maar weer weg.

Heb laatst op wedstrijd een boek gewonnen, wat een lol...
Vroeger las ik nog veel, tegen woordig geen tijd meer voor, dus de detective weggegeven aan een collega,
die er heel blij mee was.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:54

Sjolvir schreef:
Liever geld,
of gebruiks artikel (met het risico dat je binnenkort 20 halsters hebt en ik schaar onder de gebruiks artikelen,
Bon is ook leuk, echter als je dan op wedstrijd bent waar je niet zo vaak komt en de bon voor 10 euro
ook nog eens 30 km de andere kant op weg komt... Geef ik die meestal dan maar weer weg.

Tegenwoordig hebben steeds meer winkels gelukkig ook een webshop. Ik vind een cadeaubon zelf daarom eigenlijk wel leuker. Ten eerste omdat de andere helft van de combinatie er dan ook van profiteert :P Maar ook omdat de financiële middelen vaak voor een deel bij een sponsor wegkomen. Ook in de lagere sport vertrouwen veel organisaties nog op sponsoring. Voor een sponsor is het natuurlijk fijn om te zien dat er op zo'n manier ook "reclame" wordt gemaakt op de wedstrijd :) Kan me wel voorstellen dat dat voor die kant van het plaatje een pluspunt is.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:03

ik heb gestemd op geld, deken, cadeaubon en iets anders, een eremetaal bij een belangrijke wedstrijd is ook wel zo leuk.
Geld is altijd handig, dit kan je weer steken in lessen of startgeld, een deken lijkt me ook gaaf om te winnen, heb ik nog nooit gehad en iedereen om me heen heeft zo'n leuke showdeken met reclame of kampioenschap opdruk :+
Ik heb met kampioenschappen van een eeuwigheid geleden kaartjes voor indoor Brabant gewonnen en dat was heel erg leuk, en laatst gaven ze bij ons op stal kaartjes voor jumping amsterdam als prijzen weg en die vielen ook erg in de smaak.

Bij grote wedstrijden (voorselectie Jumping amsterdam, jubileumconcours etc) doen ze bij ons ook een grote winterpeen voor de paarden bij de prijs, vind ik ook ontzéttend leuk :j
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 13-02-12 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:09

s6801881 schreef:
Sjolvir schreef:
Liever geld,

Tegenwoordig hebben steeds meer winkels gelukkig ook een webshop. Ik vind een cadeaubon zelf daarom eigenlijk wel leuker. Ten eerste omdat de andere helft van de combinatie er dan ook van profiteert :P Maar ook omdat de financiële middelen vaak voor een deel bij een sponsor wegkomen. Ook in de lagere sport vertrouwen veel organisaties nog op sponsoring. Voor een sponsor is het natuurlijk fijn om te zien dat er op zo'n manier ook "reclame" wordt gemaakt op de wedstrijd :) Kan me wel voorstellen dat dat voor die kant van het plaatje een pluspunt is.

Krijg en kreeg prompt altijd bonnen van niet web-shop winkels, maar heb daar dan wel weer vrienden blij mee gemaakt!

Leukste wat ik gewonnen heb, was een zak wortels!
(althans volgens mijn paard!)
En een keer een emmer met mijn paard haar naam erop gevuld met lekkers (wortels, appels etc.)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:06

miss_lizje schreef:
Aangezien er geen universele cadeaubon bestaat voor ruitersportwinkels

Dat noemen ze geld :D

Bekers vind ik alleen maar leuk bij kampioenschappen enzo. Ben tegenwoordig al zover dat ik linten waar niets opstaat weer teruggeef aan de organisatie, want ik kom die dingen overal en nergens tegen, ze liggen overal in stapels. Bewaar nu alleen de 'mooien' (kampioenschappen, grote concoursen met eigen linten) nog maar.

Borstels ofzo vind ik geen echte prijs. Ik heb een keer een spons gewonnen. 20 cent bij de action en je hebt er ook 1. Ben wel eens op concours geweest die goed gesponsord werd door de Divoza, die gaven iedereen een borstel bij inschrijving.

De ergste prijs die ik overigens gewonnen heb is een blokfluit :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:13

een blokfluit bij een paardenwedstrijd.... ligt het aan mij of bestaat daar gewoon geen connectie tussen :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:21

Ik snap het ook niet. Ik heb op dezelfde plaats ook al eens een dagboek met plaatsje van Harry Potter erop gewonnen. Laatst kwamen de raarste gewonnen prijzen toevallig ter sprake. Ben wel benieuwd naar meer rare prijzen van mensen haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:22

Geld :) maar extra prijzen erbij zijn altijd leuk!

Behalve dit jaar heb ik er een paar gehad :') 2 x een pot antirimpel nachtcreme voor de rijpere huid (meiden van 16 kregen ze ook :') ), een keukenklok en verwenpakket :P

Paardenspul heb ik niks aan: tig potten hoevenvet en dekjes en lelijke kleuren bandages :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:27

Ik heb ook al eens een handdoekenpakket meegenomen :D handdoek, washandje en een gastendoekje.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:30

handdoekenpakket, was dat een hint dat je nodig onder de douche moest? :')

ik heb gisteren een blik met celebrations gewonnen, bij ons op stal zijn de prijzen voor de eerste proef/parcours een rozet met beker, tweede proef/parcours meestal iets te eten; chocola, kerststol, speculaaspop, doos bonbons of koekjes... en omdat de indoor competitie gesponsord wordt door een slagerij, krijgen winnaars een verse grillworst :+ en aan het eind van de competitie krijgen alle deelnemers een... jawel, grillworst! als je nou een aantal keer wint heb je zo een stuk of 6 worsten in de koelkast liggen :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:37

Nee, daar kan je van een tafel kiezen, en er was of kitcherig spul van de action, te kleine sokken of die. Dan is mijn keuze snel gemaakt :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:43

mistid schreef:
Nee, daar kan je van een tafel kiezen, en er was of kitcherig spul van de action, te kleine sokken of die. Dan is mijn keuze snel gemaakt :+

Vaak op wedstrijd, dan kun je sparen voor je uitzet :))

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:43

Mijn voorkeur is toch geld, daar kan ik mee doen wat ik wil..:D

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:35

bonnen zijn mijn favoriet, kan je "sparen" voor wat leuks, geld verdwijnt op de grote hoop en doe je niets speciaals voor.

Bekers vind ik niets, zonde geld, staan bij mij alleen maar stof te verzamelen.
Dekens en dekjes zijn ook leuk, borstels heb ik al heel veel van, halsters komen altijd van pas (wel de juiste maat dan ;) )

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:45

ik heb geld en deken gestemd. Met het geld betaal ik altijd de volgende wedstrijd van. En een deken leuk voor je paard. al heb ik nog nooit een deken oid gewonnen. Nog niet echt gezien

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:47

Ik ga alleen naar wedstrijden waar je geld kunt winnen. Bekers en andere dingen heb ik geen belang bij.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:01

ik heb gestemd voor geld :)
als ik geld win gaat dat altijd naar mijn vader, die rijd toch steeds met de auto voor mij en benzine kost ook geld :o
dekens is leuk om te winnen, maar ik heb ondertussen al aardig wat dekens in de kast liggen en de helft gebruik ik toch niet :n
dekjes is ook leuk :)
cadeaubon is alleen leuk wanneer je er niet zo'n eind voor hoeft te rijden :)
bij gebruiksartikelen ligt het er aan wat je krijgt of het leuk is of niet en sommige dingen zijn erg lastig om te ruilen :)
verzorgingsproducten is niet altijd handig omdat de meeste mensen toch gehecht zijn aan hun eigen merk :)
iets lekkers voor mijn paard... tjah dat geef ik dus altijd direct weg aan de pennys bij ons op stal :+ vanwege zijn hoge energie gehalte heeft de pony een uitgebalanceerd voerschema en daar mag wel iets van afgeweken worden... maar niet te veel :+
kleding... tjah zelfde als bij gebruiktsartikelen... het ligt er aan wat je krijgt en vaak kun je het niet makkelijk ruilen :)
hindernismateriaal is altijd erg geliefd hier :))
boek dvd zelfde als gebruiksartikel en kleding :)
anders... ik miste ere metaal :) ik vind het vaak nog leuker om ere metaal te krijgen, als herinnering aan wat ik bereikt hebt :)

ik heb dus gestemd voor geld, dekens, dekjes, cadeaubon en hindermetaal... al zat ik dus ook onwijs te twijfelen voor het eremetaal :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:05

geld (+ strik, verplicht!) en op grote wedstrijden graag een deken en/of beker. Geld omdat ik een gericht doel heb waar ik het aan wil besteden, een strik omdat ik die nog altijd ergens ophang (pennymuts :D ) en beker/deken als herinnering.
Alle andere dingen (tegoedbonnen, gebruiksartikelen etc) zijn toch vaak niet wat je nodig hebt, of net weer een ander merk. Hoewel een hindernis wel gaaf zou zijn.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:05

Ilsemarie schreef:
Waarom staat het leukste er niet bij? Een beker ;)
Ik heb dus "andere suggestie" en geld aangevinkt. Ik vind persoonlijk een beker met lint nog altijd het leukste, anders geld. Nadeel van cadeaubonnen vind ik altijd dat het vaak alleen bij een winkel daar in de buurt kan, of je moet weer speciaal naar een bepaalde winkel. Veel dingen heb je ookal, vaak heb je een voorkeur voor verzorgingsproducten en dergelijke.

Wat betreft de bekers, ik blijf dat toch het leukste vinden, zou daar dan wel bij willen vermelden dat het wel leuk zou zijn als het geen standaard bekers zijn... een beetje creativiteit daarin of bv jonge kunstenaars iets te laten maken, dat maakt het veel leuker natuurlijk. Ik hoef ook niet tig van dezelfde, maar wat bijzonders is het leukste!

Same here!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:07

Geld
Of laag inschrijfgeld en geen prijzen alleen een lint