Wat vinden jullie...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wietskewin

Re: Wat vinden jullie...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:56

echt wel!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:05

CharleyT schreef:
jury schreef:
Ik heb afgelopen weekend een jury gebeld (deze was helaas al vertrokken binnen de reglementaire tijd). Kon het als groom/lezer echt niet volgen hoe er gepunt was.
En de beelden ernaast leggend, klopt het dus ook niet.

En, wat vond je collega van die opbel actie? En, niet onbelangrijk, ben je er wat wijzer van geworden?

We hebben een gezonde discussie gevoerd. Ging mij dan ook niet om de totaal punten maar met name om het commentaar op bepaalde onderdelen. bv 4 passen aw met als commentaar "maar 4 passen".
Ik probeer nu eenmaal aan te houden niet alleen over de jury te praten maar ook met. Kan je alleen maar van leren.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 22:56

Ik ben vorig weekend voor het eerst naar de Jury toegegaan. Niet om uitleg te vragen maar te bedanken.
Na mijn eerste proef schoof ze het raampje open en zei ze dat ik hem meer terug moest rijden want hij liep over zijn tempo. Dus de 2e proef heb ik de tip meegenomen en voor proef 1 had ik 182 en voor proef 2 had ik 195 punten. Heb haar dus bedankt voor de tip ;) En alsnog 2 eerste prijzen.

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:09

Ik jureer nog geen jaar en er is toch al een aantal keer iemand naar mij toegekomen met een vraag :)
Afgelopen zaterdag op een wat kleinere wedstrijd heeft het secretariaat bij de prijsuitreiking nadrukkelijk gezegd; de jury is er nog, dus als je vragen hebt; stel ze! Dat vond ik wel erg leuk, vooral omdat er naar aanleiding daarvan ook twee mensen naar me toe kwamen die ik nog een paar tips heb kunnen meegeven.

Zelf ga ik ook altijd naar de jury toe als iets mij onduidelijk is en ik kan de jury nog makkelijk bereiken, alleen maar leerzaam :j

valori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:34

afgelopen weekend was de jury binnen 5 minuten vertrokken na de laatste deelnemer.
Dat is volgens mij meer regel dan uitzondering.

maritloveuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 09:58

MilagroRoano schreef:
Vinden jullie dat de jury altijd beschikbaar moet zijn voor vragen na een wedstrijd???

Ik had zelf wel een keertje gehad dat de jury graag naar mij wilde toe komen bij de prijsuitreiking want als ik iets losser ging rijden dat ik dan makkelijk allemaal 8ents ging halen en ze was de vorige eigenaar van mijn oude pony die een abnormale leven daarvoor had (niet bij haar hoor ;) ) Maar jammer genoeg kon ze niet want ze had al weer een andere afspraak om te jureren

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 10:08

Ik kon me vaak ook wel in het commentaar vinden, en had dus geen uitleg nodig.
Ik ben een keer naar de jury gegaan, had een 5 voor verzorging (en had met een 6 een winstpunt gehad) met als commentaar teugels niet correct.
Volgens de jury had ik die dingetjes die aan je teugels zitten (voor de martingaal) niet aan de teugels mogen hebben in het L1 en had ik als ik ook wou springen maar een extra paar teugels moeten kopen. Dat vond ik dus wel onzin, maar heb het verder zo gelaten.

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:53

Heb vorig jaar een wedstrijd meegemaakt dat er tijdens de prijsuitreiking werd aangegeven dat de jury er nog was voor vragen. Vond dit wel erg prettig. De jury in kwestie (helaas naam vergeten) vond ik een erg open houding hebben voor vragen. Ik kon me prima vinden in het commentaar en heb dus niets gevraagd. Voor die wedstrijd wist ik niet eens dat je de jury vragen kon stellen over je punten.
Vaak heb ik wel vragen hoor, maar dat zou meer in mijn nadeel zijn om die te stellen. Vaak krijg ik goede punten, terwijl het voor geen meter voelt. Mijn paardje kan het er gelukkig beter uit laten zien dan het voelt... hihi
Had nl een keer 200 pnt en een 1e prijs, terwijl ik echt hele grove fouten had gemaakt en totaal geen impuls had. Heb de jury in kwestie na de prijsuitreiking wel bedankt voor de punten.