Hoe moet je een halve grote volte A rijden?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dame23

Re: Hoe moet je een halve grote volte A rijden?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:48

De kinderen van tegenwoordig zijn niet dom hoor ;) .... En ze hebben ook op de manege les een instructeur die heel goed kan uit leggen hoe je een halve grote volte kan rijden.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:59

wendyenbram schreef:
waarom wordt hier op bokt toch altijd zo gehakt op anderen.
Hebben jullie dan niet in de gaten dat er een hoog leeftijdsveschil zit tussen de schrijfsters?
en wat de een hoog vind vind de ander laag. voor een Z ruiter is dit natuurlijk heel laag, En natuurlijk zijn we hier allemaal Z ruiters?
Dit meisje is misschien wel heel blij met haar kunnen, en is ze pas weer een niveau hoger gegaan. misschien wel hoger dan haar vriendinnen, en daarom heeft ze dat dan opgeschreven.

Maar nee bokt ziet gelijk weer kans om een jong kind belachelijk te maken.

Zelfs ik leeftijd 31 toch eigenlijk al mijn hele leven in de paarden, maar niet fanatiek, en er een poos uit geweest. heb vaak vragen die ik dan ook gewoon stel. in iemand anders zijn ogen misschien dom, maar voor mij toch echt een serieuze vraag.
Ook heb ik wel eens een antwoord op een vraag die iemand anders stelt. Ik durf soms geen eens antwoord te geven, bang voor wat medebokkers weer voor commentaar hebben.

kun je niet normaal antwoorden? op een vraag van een meisje/jongen die stukken jonger is dan jij? geef dan geen antwoord! maar ga je hier niet ophemelen t.o zo`n jong ding dat nu misschien geen vraag meer durft te stellen.

en mocht het toch een "nep"vraag zijn? dan heeft diegene alleen maar wat ze wil aandacht!

succes verder en probeer eerst maar een na te denken voor je reageert in dit soort topics.

Zo hee, gefrustreerd ofzo!
Maar in haar profiel staat nergens hoe oud ze is ;) en tsja ik blijf er bij dat iemand die op hoog niveau wedstrijden rijdt toch wel zou weten wat een halve volte is :+ Maar hee, ik kan er de lol wel van inzien, maar vind een opmerking erover dan niet onterecht..

Ontopic, ts, mooi dat je een 7 had, netjes gedaan dus!

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 19:10

Nee niet gefrustreerd, Gewoon iets wat me echt opvalt op bokt!

en IK vind het niet terecht dat er op een jong kind ingehakt wordt.
Misschien omdat ik zelf een dochter heb die dit zou kunnen zeggen. sterker nog,
Toen ze net 5 lessen had gehad, Was ze eens bij een vriendinnetje die een eigen paardje had. Ze gingen met moeders samen een boswandeling maken en om de beurten mochten ze op de pony.
die moeder vroeg aan mijn dochter "kun je rijden?" Mijn dochter met haar 5 lessen JA HOOR!
prima ze mocht los.
toen in draf, ponytje schrok ging er van door.
die moeder met de schrik van haar leven roepen dat ze de pony om moest draaien, en mijn dochter maar roepen weet niet hoe dat moeeet....

Tja je snapt dat er toen pas achter kwam dat ze helemaal nog niet kon rijden..

wat ga je dan doen?
Kind helemaal afbranden? of gewoon met haar praten en zeggen dat je wel iets langer les moet hebben voor je kunt rijden? en dat dit een gevaarlijke actie was.

Dit is wat ik bedoel met het afzeuren hier op bokt!

en idd tja als ze niet een jonge bokker is, heeft ze ook wat ze wil, en dat is wsl aandacht.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:54

Dames dames toch, wat een flauwe reacties.
Wie weet hoeveel bloed, zweet en tranen het de TS al heeft gekost om op F4-niveau te komen. Van mij mag ze er dan in dat geval heel trots op zijn.
Ik weet nog van mezelf dat ik het helemaal geweldig vond dat ik als eerste in mijn lesgroep van (onderlinge) klasse A naar B promoveerde.
Hoog niveau hoeft niet direct Z te betekenen, laat haar lekker trots zijn op het niveau waar ze op rijdt.

@ TS: gefeliciteerd met je mooie cijfer, volgens mij heb je de halve volte nu wel onder de knie:)