Gepimpte caps.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

noahlady

Re: Gepimpte caps.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:56

ooohhh!!! wat een idee! Ga ik ook doen met mijn cap!

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 03:03

Die cap uit de openingspost is ook mijn droomcap, maar ik vrees dat het bij dromen blijft. :')
Ik vind het wel een leuk idee mijn eigen cap te pimpen, maar ik durf het niet zo goed, ben bang dat ik er weer snel op uitgekeken raak.
Heb wel een supercoole reflecterende caphoes voor op buitenriit. 8-)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:18

weet iemand misschien ook wat je allemaal nodig hebt om die hotfix op je cap te krijgen en waar je dat kan halen?
die 1e pimp super mooi!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:44

[quote="kellyloet":banketstaaf]
weet iemand misschien ook wat je allemaal nodig hebt om die hotfix op je cap te krijgen en waar je dat kan halen?
die 1e pimp super mooi!
[/quote:banketstaaf]

hotfix kun je via internet bestellen. is niet te koop in winkels..
moet je gewoon even googelen ;)

rogainam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:35

wow echt cool dit moet ik ook maar eens proberen

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:14

Hotfix is wel te krijgen in winkels, bij een (grotere) hobby zaak. Zie je ook gelijk welke maat steentjes je koopt.
Hierbij een foto van mijn cap (is aan beide kanten zo gedaan)
Afbeelding

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:39

Weet je toevallig een naam van een winkel in Rotterdam, of heb jij het ergens anders gekocht? :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:43

hee die bloemetjes op je cap zijn ook leuk :D

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:50

watchthesky schreef:
Weet je toevallig een naam van een winkel in Rotterdam, of heb jij het ergens anders gekocht? :)

Ik heb het in Leiden gekocht (of volgens mij was het net op het randje van Oegstgeest?) In ieder geval echt zo'n heel groot terrein met alleen maar mega stores. (action, woonwinkels ed.) Meestal als ze scrapbook spullen hebben, hebben ze dit ook wel. Je zou ze van tevoren kunnen bellen om te vragen natuurlijk.
Hier heb je een hele lijst met hobby winkels in Zuid-Holland: http://www.creatiefnetwerk.nl/netwerk/d ... ovincie=28

@LiiNd_Y : ja hé :D Meestal doe ik maar wat en zie ik wel hoe het eruit komt te zien.. En tot nu toe is het altijd leuk hihi :P

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:19

echt leuk om te zien hoe crea bea iedereen is *\o/*

het verschilt zo kwa cap wat je er mee kan
Afbeelding
deze cap is zelf niet zo mooi dus daar moet je even door heen kijken.

Afbeelding
Afbeelding

ik bling dus geregeld dingen, en heb al veel verschillende steentjes in mijn handen gehad maar ben zelf echt fan van de DMC stenen <3 Die blingen echt zoveel meer dan gewone rhinestones. Ze zijn bij verschillende webshops te verkrijgen, maar het verschilt enorm in prijs ik bestelde ze vaak bij hotfixhobby.nl maar nu ik grotere getalen bestel doe ik dat uit het buitenland.

Ik heb nu 3 caps geblingt zoals de bovenste foto in mijn kast liggen naast elkaar en als mn kast open staat wordt ik gelijk vrolijk van alle bling *D

mocht iemand stenen bestellen de onderste twee caps heb ik met de maat ss10 gedaan en de bovenste met ss4, ss6 en ss8.

op http://www.geblingt.nl/ staan ook veel voorbeelden het is echt makkelijk om zelf te doen, op m'n caps zet ik de stenen eigenlijk altijd vast met strasslijm ipv de applicator te gebruiken. Strasslijm zorgt ervoor dat de stenen niet dof worden wat met andere lijm sneller kan gebeuren.
Heb laatst wel een cap met de applicator gedaan ik zal daar binnenkort even een foto van maken.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:24

Wauw, die Uvex-cap! <3

Bedankt voor de lijst met winkels, ik ga eens bellen! :D

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:36

Ik haal een ouder topic naar boven (die melding die hier nu boven staat nu ik aan het typen ben kun je ook niet om heen :D ) maar ik zou graag wel meer gepimpte caps willen zien eigenlijk :)

Gister heb ik 2 simpele cap's gekocht voor de marathon, zo iets als deze http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... t-cap.html . Deze zou ik ook graag willen pimpen met strass-steentjes o.i.d. Heb me er nog niet in verdiept en ben dan ook blij met Thirza haar reactie over soorten steentjes e.d. Voorwaarde voor mij is als het maar veeeeeeeel blingt 8-) Beide ponies hebben ook een dikke blingbling frontriem en ik wil t.z.t. meer dingen bij mijn tuig gaan pimpen.