@hegar_helga goed idee met het borsteltje en je vingertoppen ernaast, dat kan niet zo moeilijk zijn!
bedankt allemaal ga er gelijk vanmiddag mee aan de slag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yaleesa_ schreef:ik wil binnenkort wel wedstrijden met haar gaan starten en haar ook mee laten doen aan keuringen.. en dan is vlechten wel verplicht helaas..
praam loopt ze zo door heen denk ik, en dan wordt het alleen maar meer een nare evaring voor der toch?
behalve aan haar oren kan ik haar overal goed aan raken, de manen ook alleen als ik een plukje vast houd vindt ze het echt heel vervelend. ze zal inderdaad een héle erge gevoelige manenkam hebbben..
Die vond het vreselijk als je aan haar manen zat... Volgens mij konden wij haar ook amper vlechten toen we naar de veulenkeuring gingen met die van mij (halfbroer van Dylana)... Die van mij vond het ook niets... langzaam opbouwen.. Ik mocht niet eens met een schaar in de buurt komen bij hem... en sprayen was helemaal een ramp... Heb hem laatst voor de lol ingevlochten en dat vond hij prima.. Misschien helpt het als je een bak met voer aan de stal hangt en haar laat eten terwijl je vlecht?