Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
koeke schreef:Misschien al langsgekomen, maar paar vragen voor mijn beeldvorming:
- heb je een vast tussenschot of flexibel (dus met rubber of kunststof)?
- gebeurt het in bochten naar links en rechts of naar een van beide kanten?
- of ook gewoon als je rechtuit gaat?
- staat je paard links of rechts?
- zeiltje open of dicht?
- hoe staat hij vast?
Overigens moet een trailerprobleempaard wel heel knotsgek zijn wil ik er niet een keer bij in de trailer meerijden. In het mobielloze tijdperk vaak genoeg gedaan. Tegenwoordig veel makkelijker: met een mobieltje bij de hand kun je tijdig aangeven als het te gek gaat. Of inderdaad even camera erin hangen. Soms krijg je ook al duidelijkheid als iemand er even achteraan rijdt. Je wilt weten wat hij precies doet, dan kun je zoeken naar een oplossing.

juval schreef:jeetje, wat vervelend.
ik lees, nieuwe auto, nieuwe trailer..
is alles wel goed uitgebalanceerd, uitgelijnd, bandenspanning in orde enzo? dat kan ook veel verschil uitmaken.
veel sterkte ermee!
Maar ik kan hem idd eens aan de andere kant zetten..
Zunzuncito schreef:Niet mee achterin rijden? Ik zie het probleem echt niet om dat te doen. Je hoeft toch ook niet op een rit van een half uur op de snelweg erbij te zitten? Rij naar een fabrieksterrein, spreek af hoe je rijdt en de tijd. Het geeft je gewoon meteen info over wat er aan de hand ipv iets aanpassen wat misschien 3 keer werkt waarna het weer terug komt.
Sita_ schreef:Deken aflaten is wel een beetje heel koud voor zijn kale velletje nu..![]()
Het nadeel hier is ook dat we bijna geen rechte stukken weg hebben, tenminste niet naar de club waar we veel heen gaan, het is hier allemaal slingerpaadjes met haakse bochten. Dat zijn zowiezo al vervelende bochten en helemaal voor een paardje wat zich dus dit probleem aanmeet..
Vanavond naar les geweest met Willy, ik zag er best tegenop om hem weer te laden. Maar hij liep er weer zo op. Had hem wel helemaal in de beschermers als voorzorg. Op de heenweg heb ik hem links gezet, zoals normaal. Op een kleine stamp na niks aan de hand. Fijne les gereden, wel erg zwaar deze keer, en op de terugweg rechts gezet. Dat ging eigenlijk helemaal niet zo verkeerd! Paar keer een stampje gehoord maar niet zo extreem dat ie zich heeft laten vallen. Dus ik ben hier al heel blij mee! Als hij dit zo vol kan houden ben ik tevreden.