Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Zelf ben ik heel goed te spreken over de Andalusiër. Ik weet voor mezelf, dat als de tijd rijp is, ik dolgraag een Andalusiër wil. Wel één die dressuurmatig ook wat kan. Die we nu hebben is ongelooflijk slim en leergierig en schaapmak. Mijn WPN is meer een druiloor, die alles ziet. Veel van geleerd hoor, ook qua hoe ga ik om met een paard, maar ik ben nu 35. Ik zie me die weg over 10 jaar niet nog eens bewandelen. En tja, mijn WPN is ook echt wel geliefd hier dat wel. Begrijp me niet verkeerd, maar als ik aan mak denk, denk ik niet meer aan een WPN.
coroosje schreef:Houd wel van stevig/stoer (niet qua karakter). Ook omdat ik een klein paardje (pony) wil en dan is stevig wel fijn.
Maar inderdaad... Misschien krijg ik die merrie niet meer uit m'n hoofd...
. Ben wat ongeduldig heb met het thuisfront afgesproken dat ik rustig ga kijken en misschien over een paar maanden of misschien pas over een jaar een paardje heb... Deze staat Nu te koop, dus misschien dat dat ook een beetje meespeelt... 
!
Ik heb een soort 7-jarenplan. Over 7 jaar kan ik mijn eigen paard hebben. Klinkt lang, maar kan er wel mee leven denk ik. Het is niet dat ik nu een paardloos leven leid dus.. 
Weet je toevallig of er veel interesse voor is? Dat maakt het natuurlijk wel lastiger.. coroosje schreef:Nee, ze verkoopt haar het liefste aan mij en anders houdt ze haar totdat ze iemand anders geschikt vindt.
coroosje schreef:Mijn man zegt ook dat er een paard komt voor mij, maar... liever over een jaar of 4 (zijn de kinderen wat groter). Nu dit beestje op m'n pad is gekomen, zijn we dus aan het dubben of het er misschien eerder van kan komen..
. Stalling is geen probleem, is geregeld.
je hoeft niet elke dag te rijden, ik ga vaak wel iets met ze doen maar soms heb ik gewoon een dagje dat ik weinig doe, alleen even kijken