Lengte en gewicht B pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:04

nou dat is niet waar,want een man verder op bij ons in de straat heeft ook een pony van 130cm,dus zelfde hoogte als de onze.en daar ziet het echt niet gek op uit als je daarr op zit.dus gewoon zo maar oordelen kan niet altijd.wel kun je er van uit gaan dat het MEESTAL niet mooi staat
Lynn_Nikita schreef:
als je de lengte van ruiter en schofthoogte weet kun je daar zelf een beeld bij vormen, hoef je niks voor te zien

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:01

Lynn_Nikita schreef:
als je de lengte van ruiter en schofthoogte weet kun je daar zelf een beeld bij vormen, hoef je niks voor te zien

JIJ hebt een bepaald beelt in je hoofd. Mischien is ie wel heel breed gebouwd.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Lengte en gewicht B pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 13:03

mijn vriendin is even groot als mij maar heeft een stuk kortere benen dus die kan makelijk op een c pony, ik zelf heb langere benen en zou echt te groot er voor zijn.

sjofaba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 13:49

bedankt voor de reacties, ik blijf er gewoon mee starten nu ik weet dat er geen regels voor zijn, meningen die het niet leuk vinde dat ik tusse de kleintjes rijd boeien me niet.

Iedereen bedankt ik plaats een slotje

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:28

T gaat er niet om dt je tussen de kleintjes rijdt. Meer de lengte tov je pony. Als je eens een foto plaats kunnen we zeggen dit kan of niet. Maar omdat je dit niet doet gaan we vergelijken en komen we tot de conclusie dat t niet past ;) en als zelfs de jury er iets van zegt..

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:30

Ik heb je wel eens zien rijden met hem. Je bent inderdaad echt te groot voor hem,natuurlijk kun je door blijven rijden en haal je die winstpunten ook wel maar uiteindelijk loop je tegen de lamp. Echt goed is het natuurlijk niet voor hem.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:23

Ik heb jou gezien met je pony toen je in Waarland kwam starten. Er werd in de kantine behoorlijk gepraat over jou en je pony. Als ik eerlijk ben vond ik het ook niet meer kunnen.. Ook qua gewicht denk ik dat je de grens wel bereikt hebt. Wat niet wegneemt dat je hem super netjes rijdt hoor, maar ik denk persoonlijk dat dit wel de max is..

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:34

.
Laatst bijgewerkt door Love_myhorse op 03-02-26 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocolaatje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:14

Hoi,
Ik ben 1.42 kan ik dan nog op een grote B pony?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 16:09

Lynn_Nikita schreef:

Onzin.
Ligt heel erg aan de bouw van de pony en ruiter
Ik heb 2 kleine ponies. Die schelen net 2 cm. En toch is dat een wereld van verschil ...

Ik wil ook gaan starten met die van mij. Dus dat commentaar zal ik ook wel eens gaan krijgen :j