40+ voor gezelligheid en buitenritten haflinger/fjord/tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Re: 40+ voor gezelligheid en buitenritten haflinger/fjord/tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:34

Dat is balen dat je daar niet heen kon. Maar ik had het er ook niet op gewaagd.

Ben vandaag niet geweest, durfde het niet aan om van Lelystad naar Hierden te rijden :n Normaal 30 min maar vanochtend wist ik het niet. Moest ook om 12 u weer bij school staan om de kids op te halen.

Wel even op de schaatsen gestaan vanmiddag, heeeeeeeeerlijk!!! Alleen die sneeuw had niet gehoeven :n

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:46

Wilde even melden dat ik sinds vorige week een jaartje dichter bij de 40+ ben gekomen :o

En dat ik gisteren een buitenritje in m'n uppie heb gemaakt en dat dat heeeeeeeeeel spannend was 8)7 Vooral de geitjes, shetjes, koeien, kippen, eenden, kalkoenen, brievenbussen en zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Ben ook niet lang weggeweest, 45 minuutjes, waarvan de heenweg ernaast, daarna erop geklommen, stukje doorgereden en toen weer onder de man dezelfde route terug. Vond het meer dan genoeg :=

Met meerdere paarden merk ik dat Zorro een stukje relaxter is :j Dussssssss... mensen met paarden in Hierden/Harderwijk, laat maar weten of je een keer samen wil buitenrijden met mijn held op sokken :+