ik heb 10 dekens liggen om ze te verwisselen elke keer want ze is altijd zeiknat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb 10 dekens liggen om ze te verwisselen elke keer want ze is altijd zeiknat
Peanutbutter schreef:Babeth schreef:Mijn paard heeft ook geen 100% goede rug meer en artrose, maar die laat een modderplas niet liggen hoor!Die rolt ontzettend veel.
Babeth Happy B-day![]()
![]()
![]()
De mijne heeft KS en rolt ook altijd !!.. Toch heb ik me dit laten vertellen door Meursing !!
Dat wil niet zeggen dat alle paarden die niet rollen last van hum rug of achterhand hebben !!

Babeth schreef:Oef ergens wel ideaal hoor. Nooit een uitermate smerig paard...
Die van mij rolt op alles wat maar smerig is.
Loop ik in de bak met haar? Zoekt ze de grootste natte plek op om uitgebreid te gaan rollen. (Ze mag na het werk even rollen in de bak van mij.)
In het weiland ook, zodra er een gigantische modderplas ligt, is de eerste die erin ligt mijn paard. En je vervolgens helemaal druipend van de modder, heel schaapachtig aankijken alsof het allemaal wel meevalt.
Ik zou me er echt niet druk om maken, ik zou er juist blij mee zijn.
Sommige paarden houden er echt gewoon niet van.
! Alleen slaapt ze wel liggend dus vieze stal is vies paard, maar swinters heeft ze een deken om in stal en zomers staat ze er alleen snachts in dus dan is haar stal ook altijd schoon. En het is een heeeele schone merrie ze poept op 1 plekje
) Coentjuh schreef:En wat vinden jullie dan van mijn gekke pony die nooit hinnikt? Hij toont verder niet ongelukkig, maar nog vrolijk en druk voor zo'n oudje. Coen komt zat buiten, veel afwisseling qua rijden/longeren/buitenritten etc.