Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xx_Kelly_xx schreef:Nou mijn paard zet ik niet op stal. Paarden hebben geen dag of nachtritme en hebben ook geen vaste eettijden, maar dat maken de mensen ervan. Die van mij gaat toch mooi naar buiten hoor, maar ik ga daar dan wel op letten met overnachtingen.
xx_Kelly_xx schreef:Nee dat ze er niet dood van gaan dat snap ik maar die van mij word gek op stal en staat dan de hele nacht tegen de wanden/deur aan te trappen. Dus dat ga ik niet doen.
Kuggur schreef:xx_Kelly_xx schreef:De trail van Bicci vind ik wel een mooi iets om in de toekomst een keer te rijden maar dan zal mijn paard daar echt getraind op moeten zijn want nu is 250/350 echt te ver.
Hangt ervan af hoeveel tijd je ervoor neemt.
Adrija schreef:Ga niet tijdens de schoolvakanties of hoog-seizoen weekenden (pasen, hemelvaart enzo). Veel overnachtingsadrssen verhuren dan hun accommodatie alleen per lang-weekend of (mid)week en niet voor een los nachtje. Voor losse nachtjes betaal je trouwens soms sowieso een opslag voor de schoonmaakkosten en linnengoed.