Vriendin wil meerijden met trailer, wat doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:55

misschien een oplossing als haar ouders rijden? dat jullie bijcvoorbeeld van auto ruilen? dag voor de wedstrijd halen haar ouders jullie auto en trailer op dan op de dag van de wedstrijd kunnen hun op hun gemak trailer laden jou op pikken na wedstrijd jou afzetten hun pony thuis brengen trailer uitspuiten en dan weer de auto terug ruilen??

Of
Jullie halen haar op op de heen weg op de terug weg belt zei haar pap dat die naar jou huis komt zo dat hun de pony zelf weg kunnen brengen en jij en je vader optijd thuis zijn dan??

IS maar een idee zo heb ik het ook wel is opgelost

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 23:55

Aprils_joke schreef:
Kiwipitje schreef:
Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken :=

wel als je de redenen leest waarom het niet kan :7

Hoezo dat dan? Het is een groter werk om de trailer schoon te spuiten dan een drolletje eruit te halen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:56

Kiwipitje schreef:
Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken :=

Zie openingspost... Ze zou mee kunnen rijden... TS krabbelt nu gewoon terug.

Andere kant van Schijndel is geen uur om, en die wedstrijd is niet ver weg want ohz zou het een uurtje zijn. Dus max 10 kilometer?

Plassen op de trailer, moeilijk laden... Gewoon redenen zoeken om terug te krabbelen. Erg flauw.

Meidje wil meebetalen en ik denk dat als ze zeggen dat zij de trailer ff uit moet soppen, ze dat ook wel doet. Dat kan ook met een emmer sop en een schrobber. Uitspuiten is geen noodzaak.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:56

Joh TS, je zal een ander ook een plezier kunnen doen.

Wat een gedoe om een stukje omrijden en een trailer uitspuiten. :n

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:57

Uit haar begin topic maak ik op dat ze het wel al min of meer beloofd heeft.
En belofte maakt schuld.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:58

Thirty schreef:

Vader van TS.. Die moet rijden..

japielover

misschien moet ts mijn optie is voorleggen aan ouders... iedereen tevreden dan meisje kan mee en haar Pa hoeft niet te wachten en kan zijn eigen dingen doen

Science90

Ik zou het niet doen. Als je wedstrijden wilt rijden, weet je ook dat je vervoer moet hebben. Heb je dat niet, dan geef je je niet op voor een wedstrijd. Heel simpel. Nu is het één keertje, maar wat als ze over een maand nog een keer wil?

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:59

Je hebt ook nog zoiets als sociaal wezen en iemand een handje helpen.
Zoals ik al had aangegeven, je zou aan haar kunnen vragen of zij na de wedstrijd de trailer schoon zou kunnen spuiten.
Ik neem aan dat dat niet zo,n grote moeite is voor haar gezien ze ook met jou mee mag rijden.
Als je met de wetenschap zit dat dit meisje niet op wedstrijd kan als ze niet met jullie mee kan rijden,tja dan vind ik het niet echt aardig als je om deze redenen haar niet meeneemt .
Maar goed dat is mijn mening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:00

demo_love schreef:
Ik zou het niet doen. Als je wedstrijden wilt rijden, weet je ook dat je vervoer moet hebben. Heb je dat niet, dan geef je je niet op voor een wedstrijd. Heel simpel. Nu is het één keertje, maar wat als ze over een maand nog een keer wil?

Als je mee mag rijden met een vriendin, dan HEB je je vervoer geregeld ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:00

Pistasche schreef:
Thirty schreef:

Ja en TS had eerst moeten overleggen met vader.
Dat heeft ze niet gedaan lijkt mij.

UIt de openingspost zegt ze wat moet ik nou doen, vind het zo banketstaaf..
Ze had er eigenlijk een belofte gedaan, anders voel je je ook niet schuldig en open je geen topic op bokt van wat je moet doen.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 00:01

Sonja schreef:
Kiwipitje schreef:

Zie openingspost... Ze zou mee kunnen rijden... TS krabbelt nu gewoon terug.

Andere kant van Schijndel is geen uur om, en die wedstrijd is niet ver weg want ohz zou het een uurtje zijn. Dus max 10 kilometer?

Plassen op de trailer, moeilijk laden... Gewoon redenen zoeken om terug te krabbelen. Erg flauw.

Meidje wil meebetalen en ik denk dat als ze zeggen dat zij de trailer ff uit moet soppen, ze dat ook wel doet. Dat kan ook met een emmer sop en een schrobber. Uitspuiten is geen noodzaak.

Dat mijn vader het niet wil kan ik toch niks aan doen?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:02

Pistasche schreef:
Thirty schreef:

Het was al toegezegd maak ik op uit de OP.

Maar dan ineens is het te ver weg (en TS wist dat niet?), en nog meer van die ongein.
Dat wist ze van te voren ook prima.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:03

Sonja schreef:
demo_love schreef:

Als die vriendin nog geen definitief antwoord heeft gegeven heb je nog helemaal NIETS ;)

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:04

Wat lees jij hier dan uit? Quote uit OP ;)

_Amigo schreef:
Nu is het zo, dat ze met ons mee mocht rijden in eerste instantsie zondag, maar nu zijn we er dus achter gekomen dat het om is als we haar nog moeten gaan halen...

Science90

Sonja schreef:
demo_love schreef:

Tja, hangt er vanaf hoe het is gegaan. Als die vriendin aan TS heeft gevraagd of ze mee mocht, en TS zei dat ze het aan haar vader moest vragen en vriendin beschouwt dat als een ja, dan zou ik vrij pissig worden. Als je het idd beloofd hebt moet je het ook doen. Wat dat betreft maakt het ook geen verschil dat het paard in de trailer plast of dat het ver is, dat kon je weten. Maar ik was er niet bij, dus hierover ga ik niet oordelen. ;)

Pistasche

daantjuhhh schreef:
Ze had er eigenlijk een belofte gedaan, anders voel je je ook niet schuldig en open je geen topic op bokt van wat je moet doen.

Ik denk eerder dat de vader van TS het niet zo ziet zitten en dat TS nu een beetje een schuldgevoel heeft. Als haar vader het goed vond had ze dit topic neit geopend nee. TS kan alles beloven aan vriendin maar het is aan de vader of het wel of niet doorgaat. Die wil het niet. Dan stopt het. TS kan dan wel 'banketstaaf' zijn, maar het is de vader die de eindbeslissing neemt.

Als die vriendin het zo zeker wilt weten, belt ze maar de vader van TS op die uiteindelijk rijd. En niet boos worden op vriendin omdat die opeens afzegt. Die ouders hoeven niet op te draaien voor andermans tekorten.
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 12-01-12 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 00:04

daantjuhhh schreef:
Pistasche schreef:

Ja en TS had eerst moeten overleggen met vader.
Dat heeft ze niet gedaan lijkt mij.

Nogmaals; ze is opgebeld dat ze nog mee kon rijden, en ik moest het gister dus nog vragen.
Ze heeft laat ingeschreven waardoor het vol zat, ze zei dat ze tegen die tijd wel vervoer had (ze heeft vaker met ons meegereden, maar toen stond ze op een andere stalling, dicht in de buurt).
Nu smste ze mij gister of ze met ons mee kon rijden, heb ik gvraagd aan vaders, en die heeft het liever van niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:05

Ze zegt in de OP dat de vriendin mee mocht rijden.
Dat zij blijkbaar niet tijdig met haar vader overlegd heeft, mag niet zo op een vriendin afgeschoven worden. Dat is niet fair en ook niet vriendschappelijk. Er zijn genoeg alternatieven en 'tussenoplossingen' te vinden.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:07

en mijn optie dan?

Anders is het heel simpel je pap vind het niet goed dus is het antwoord nee.

Leermoment voor jullie beiden..

Beter overleggen

En voor haar: eerst vervoer regelen dan pas inschrijven en eerder inschrijven zo datje de dingen zeker weet!

Edit: ga gewoon allebij nie heeft niemand scheve gezichte hoef je ook niet moeilijk te doen!
Laatst bijgewerkt door japielover op 12-01-12 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:08

_Amigo schreef:
Nogmaals; ze is opgebeld dat ze nog mee kon rijden, en ik moest het gister dus nog vragen.
Ze heeft laat ingeschreven waardoor het vol zat, ze zei dat ze tegen die tijd wel vervoer had (ze heeft vaker met ons meegereden, maar toen stond ze op een andere stalling, dicht in de buurt).
Nu smste ze mij gister of ze met ons mee kon rijden, heb ik gvraagd aan vaders, en die heeft het liever van niet.

Precies, je vader wilt het niet. Dus houd het op, niet te moeilijk maken. Het gaat gewoon niet door, heel jammer maar jij en je vriendin moeten je vaders besluit gewoon respecteren. Hij gaat ook mee voor zijn lol en niet om taxi te spelen.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 00:08

Ja ik dacht dat mijn vader het wel goed zou vinden, die was op dat moment niet tuig en het lag toch in de buurt...
Fouten maken is menselijk ;)

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:08

Je kunt er over blijven doorgaan, maar pa wil niet!
Klaar toch? Die man is toch niet verplicht om mee te werken. Zou fraai zijn.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:09

Kan ze dan niet onder het zadel naar jullie toekomen?Of is dat nog verder dan naar de wedstrijd?

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 00:09

Thirty schreef:
Pistasche schreef:

Het was al toegezegd maak ik op uit de OP.

Maar dan ineens is het te ver weg (en TS wist dat niet?), en nog meer van die ongein.
Dat wist ze van te voren ook prima.

Ze heeft toch niet toegezegd? Wat haar betreft was het ok, maar ze moest het nog aan haar vader vragen.
En ze zei niet perse dat het té ver was. Wel verder dan dat ze dacht, en dat de pony soms moeilijk te laden is.

TS, ik weet het niet. Maar je vader kiest natuurlijk.