Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aprils_joke schreef:Kiwipitje schreef:Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken
wel als je de redenen leest waarom het niet kan
Kiwipitje schreef:Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken
demo_love schreef:Ik zou het niet doen. Als je wedstrijden wilt rijden, weet je ook dat je vervoer moet hebben. Heb je dat niet, dan geef je je niet op voor een wedstrijd. Heel simpel. Nu is het één keertje, maar wat als ze over een maand nog een keer wil?
Pistasche schreef:Thirty schreef:Joh TS, je zal een ander ook een plezier kunnen doen.
Wat een gedoe om een stukje omrijden en een trailer uitspuiten.
Vader van TS.. Die moet rijden..
Sonja schreef:Kiwipitje schreef:Jouw vader rijdt en als hij geen zin heeft om haar op te halen dan is het einde verhaal denk ik. Lees trouwens dat je tegen haar gezegd hebt dat je het zou vragen, nou je hebt het gevraagd en het kan niet. Snap niet zo goed dat iedereen hier zegt dat je dat niet kan maken
Zie openingspost... Ze zou mee kunnen rijden... TS krabbelt nu gewoon terug.
Andere kant van Schijndel is geen uur om, en die wedstrijd is niet ver weg want ohz zou het een uurtje zijn. Dus max 10 kilometer?
Plassen op de trailer, moeilijk laden... Gewoon redenen zoeken om terug te krabbelen. Erg flauw.
Meidje wil meebetalen en ik denk dat als ze zeggen dat zij de trailer ff uit moet soppen, ze dat ook wel doet. Dat kan ook met een emmer sop en een schrobber. Uitspuiten is geen noodzaak.
Pistasche schreef:Thirty schreef:Joh TS, je zal een ander ook een plezier kunnen doen.
Wat een gedoe om een stukje omrijden en een trailer uitspuiten.
Sonja schreef:demo_love schreef:Ik zou het niet doen. Als je wedstrijden wilt rijden, weet je ook dat je vervoer moet hebben. Heb je dat niet, dan geef je je niet op voor een wedstrijd. Heel simpel. Nu is het één keertje, maar wat als ze over een maand nog een keer wil?
Als je mee mag rijden met een vriendin, dan HEB je je vervoer geregeld
Sonja schreef:demo_love schreef:Ik zou het niet doen. Als je wedstrijden wilt rijden, weet je ook dat je vervoer moet hebben. Heb je dat niet, dan geef je je niet op voor een wedstrijd. Heel simpel. Nu is het één keertje, maar wat als ze over een maand nog een keer wil?
Als je mee mag rijden met een vriendin, dan HEB je je vervoer geregeld
daantjuhhh schreef:UIt de openingspost zegt ze wat moet ik nou doen, vind het zo banketstaaf..
Ze had er eigenlijk een belofte gedaan, anders voel je je ook niet schuldig en open je geen topic op bokt van wat je moet doen.
daantjuhhh schreef:Pistasche schreef:
Ja en TS had eerst moeten overleggen met vader.
Dat heeft ze niet gedaan lijkt mij.
UIt de openingspost zegt ze wat moet ik nou doen, vind het zo banketstaaf..
Ze had er eigenlijk een belofte gedaan, anders voel je je ook niet schuldig en open je geen topic op bokt van wat je moet doen.
_Amigo schreef:Nogmaals; ze is opgebeld dat ze nog mee kon rijden, en ik moest het gister dus nog vragen.
Ze heeft laat ingeschreven waardoor het vol zat, ze zei dat ze tegen die tijd wel vervoer had (ze heeft vaker met ons meegereden, maar toen stond ze op een andere stalling, dicht in de buurt).
Nu smste ze mij gister of ze met ons mee kon rijden, heb ik gvraagd aan vaders, en die heeft het liever van niet.
Thirty schreef:Pistasche schreef:
Het was al toegezegd maak ik op uit de OP.
Maar dan ineens is het te ver weg (en TS wist dat niet?), en nog meer van die ongein.
Dat wist ze van te voren ook prima.