Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinkerkyara schreef:"Frustratie begint waar kennis ophoudt". Misschien is dat iets om over na te denken. Het moet leuk blijven voor jullie allebei. Als het niet naar je zin gaat stap je af of ga je wat anders doen. Je maakt echt geen vrienden door hem pijn te doen.
walithe schreef:ik kan ook heel boos op mijn paard worden als tie er weer eens vadoor gaat (ga niet zitten schoppen of zo) maar ik stap ook echt niet af want dan wint ie en probeert ie het elke keer zo is dat met alles vaak als ze het moeilijk vinden gaan ze zitten klooien daar mag je ze best voor aanpakken! er moet wel geluistert worden vindt ik
Cavaletto schreef:Ga fietsen. Voor paardrijden ben je niet geschikt.
barrelover schreef:clubik stem voor les! ik heb gemerkt dat mijn paard mij spiegelde (jong paard) ik deed dus gewoon iets fout waardoor hij het fout deed ( of juist goed eigenlijk want zo gaf ik het aan) of hij snapte het gewoon niet. bij mij lag het dus aan mij ( zeg niet dat het zo bij jou is) maar met lessen kun je er we samen uit komen. een soort realtietherapie haha.