bodyprotector lelijk??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 20:59

Tsja het oogt lomp idd en mijn kinderen worden er 2 keer zo breed van en de kleinste verzuipt er zowat in.

Maar zeg nou zelf:

DIT wil je toch niet in een rolstoel terug zien?
Afbeelding

Met de oudste zijn we al blij dat ie ondanks zijn hersenbloeding gewoon kan lopen etc.

Dus dan zie ik ze liever zo:

Afbeelding

Zo:

Afbeelding

Of zo:

Afbeelding

:D :D :D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:00

hackny schreef:
hey
zou er zelf pas mee gaan rijden als ik het echt nodig zou hebben

Om even een specifieke zin te quoten waar ik wel eventjes om moet lachen, jij trekt even net voor je valt je bodyprotector aan, vind ik vrij knap!

Ik draag er zelf ook geen een, nooit gedaan, ben het ook niet van plan tenzij ik ooit nog een cross mee ga rijden (i.v.m. verplichting). Denk dat ik dan zelfs nog liever dat extra geld betaal voor een airbagvest, aangezien dat me gewoon veel comfortabeler lijkt.

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 21:01

Zilfstar schreef:
Tsja het oogt lomp idd en mijn kinderen worden er 2 keer zo breed van en de kleinste verzuipt er zowat in.

Maar zeg nou zelf:

DIT wil je toch niet in een rolstoel terug zien?
Afbeelding

Met de oudste zijn we al blij dat ie ondaks zijn hersenbloeding gewoon kan lopen etc.

Dus dan zie ik ze liever zo:

Afbeelding

Zo:

Afbeelding

Of zo:

Afbeelding

:D :D :D

indd dat zou ik zeker ook niet willen!
wat een leuke kinderen heb je trouwens

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:01

@Zilverstar: _/-\o_ +:)+
Roze hoofdstel en een Stella! <3

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 21:02

RusselNuwell schreef:
hackny schreef:
hey
zou er zelf pas mee gaan rijden als ik het echt nodig zou hebben

Om even een specifieke zin te quoten waar ik wel eventjes om moet lachen, jij trekt even net voor je valt je bodyprotector aan, vind ik vrij knap!

Ik draag er zelf ook geen een, nooit gedaan, ben het ook niet van plan tenzij ik ooit nog een cross mee ga rijden (i.v.m. verplichting). Denk dat ik dan zelfs nog liever dat extra geld betaal voor een airbagvest, aangezien dat me gewoon veel comfortabeler lijkt.

zo bedoel ik het niet! ik bedoel dat stel ik val echt een paar keer kijkhard dan zou ik hem
voor dat ik ga rijden zeker aan doen

xSiep

Re: bodyprotector lelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:02

Kijk maar eens in mijn profiel, zo lelijk vind ik hem niet hoor :n

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:03

Hackny, als je eerst een paar keer keihard moet vallen om hem aan te gaan doen ben je dus al te laat

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:04

Het gaat mij erom dat ik optimaal kan presteren en optimaal kan blijven presteren. Dat ik dat dan in mijn aller lelijkste outfit moet doen, dat zou mij een worst wezen. Paardrijden is geen modeshow.

En dat geldt overigens voor álle sporten.

Nordsvensk

Ik vind het er zelf ook niet zo mooi uitzien, Maar veiligheid gaat voor alles, toch?

Siami

Het gaat ook niet om de mooiheid ervan!

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 21:05

xSimonee schreef:
Hackny, als je eerst een paar keer keihard moet vallen om hem aan te gaan doen ben je dus al te laat

niet als ik aleen een blesuure had maar oke laat ik geen reltopic starten
vraag aleen jullie meningen niet dingen die ik kan verbeteren aan mezelf

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:06

ik denk dat je op voorhand wel al wist wat iedereen zou zeggen...
Ik bedoel, wie vind er een bodyprotector in godsnaam mooi?

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:08

Afbeelding

Ik heb deze, kan niet zo 1 2 3 eentje vinden met mijn jasje aan.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:08

Ik vind ze ook oerlelijk, maarja, ik vind een cap ook echt OERlelijk, & die draag je ook toch? ;)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:10

Alsof een cap nou zo een mode accesoire is en die kan je niet verbergen. een leuke vest of jas over je bp en je ziet er niets van. Triest als uiterlijk een rede is om er geen 1 te dragen.

En een airvest is niet voldoende in de sgw, daar is een gewone bp nog altijd verplicht.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:14

BP is inderdaad niet zo mooi nee, maar ik draag hem altijd met springen (en cross). Ook al hoor ik dat geroezemoes achter mn rug, omdat ik als volwassene dat ding op springwedstrijd draag... Ik verkies veiligheid boven mooi...!!

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:15

Ik vind bodyprotectors ook niet mooi, alleen daar heb ik verder geen last van.

Het vervelende is dat ze voor geen meter zitten. Ik heb zo'n blokjes protector en die zouden qua comfort mee moeten vallen.
Die mening deel ik niet, de eerste bodyprotector met een vrouwvriendelijke vorm moet ik nog tegenkomen.

Als je niet lekker meer zit, rijdt je ook minder goed paard. Daarom ligt die van mij vooral in de kast.

Ik denk dat een airjacket een stuk comfortabeler is, daar hangt helaas alleen ook een ander prijskaartje aan.

Rox87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:15

Ik vind ze ook niet mooi! Toch loop ik er al een tijdje aan te denken om er 1 aan te schaffen.

Op een manege waar ik stage gelopen heb moeten alle kids met springen een bp dragen. Daar zie je toch ook wel vaker dat ze ze dragen tijdens de gewone les ook. Daar is het bijna gewoon dat je ze aan hebt!
Ik vraag mij alleen af of het niet warm is! Zelfs in de winter rij ik vaak in een truitje omdat ik het in mijn jas veel te heet vind!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:18

Rox87 schreef:
Ik vraag mij alleen af of het niet warm is! Zelfs in de winter rij ik vaak in een truitje omdat ik het in mijn jas veel te heet vind!

Ik rij swinters ook zo lang mogelijk zonder jas. Ik vind een BP wel anders dan een jas en in die zin minder warm. Als je een wat minder goede BP hebt, heb je wel de kans dat je gaat zweten er onder. Maar dat deed ik zonder BP ook wel! Met dressuur draag ik m niet hoor, dan vind ik het voor mezelf niet echt nodig. Springen doe ik altijd mét.

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:32

Ik draag zelf zo'n airbagvest. Vind het een verschrikkelijk lelijk en lomp ding maar voel me er wel veilig door. Mij maakt het dus niet uit of het mooi is of niet, veiligheid gaat bij mij voorop. :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:36

Koukleum hier rijd deze dagen met Tshirt+Shirt lange mouwen+jas+BP buiten (buitenbak/bos). :+ Zweet er niet in, behalve als het echt warm is of ik heel actief bezig ben met m'n BP aan. Binnen is een ander verhaal.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:39

Of je er in zweet is ook wel persoonlijk hoor. Sommige mensen zijn zeiknat als ze gereden hebben, anderen zweten gewoon niet zo veel... Ik heb liever wat meer zweet dan een gebroken ruggetje!

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:42

Mij zou het niks uit maken of hij lelijk is, liever een lelijk ding aan dan naar het ziekehuis ofzo.
Een cap vind ik ook niet mooi, heb zelf liever foto's met losse haren enzo maar ik doe toch echt wel de cap op omdat het voor je eigen veiligheid is. Ik doe hem maar heel soms af op fotoshoots als mijn paard een beetje rustig is :)

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:44

Het spijt me, maar ik hoef liever geen gebroken rug . :)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:50

Maakt mij helemaal niet uit wat een ander ervan vind :+ In ben mijn leven nog niet beu en dat ding heeft al rake klappen voor mij opgevangen :(:) Lang leve bodyprotector, vond 'm in het begin niet zo comfortabel zitten, maar je went er snel aan en zou het nu zelfs raar vinden om zonder te rijden _/-\o_