Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saar88 schreef:Welke heb jij dan Maiska, als ik vragen mag?
http://www.ej.nl/products/10000112/6830 ... PER+ADULTS

Maiska schreef:Weet niet of het al gezegd is, maar na een val moet je hem officieel vervangen net als met de cap.
maureen16 schreef:ik heb er geen. ik heb er 1x mee gereden en ik vind ze irritant. je hebt weinig ruimte qua beweging en ik vind ze niet helpen
Hilde_Elisa schreef:Ik denk dat ik na alles zo te horen er ook 1 ga aanschaffen!![]()
De prijs maakt mij opzich niet zo veel uit (ouders betalen ook wel mee), maar welk model (van Airowear) hebben jullie dan? (ik had even op de site gekeken), en rond welke prijsklasse zijn die meestal?
Maiska schreef:Saar88 schreef:Welke heb jij dan Maiska, als ik vragen mag?
Dacht dat ik deze hadhttp://www.ej.nl/products/10000112/6830 ... PER+ADULTS
Weet niet of het al gezegd is, maar na een val moet je hem officieel vervangen net als met de cap. Ben met mijn oude 1 x keihard op het asfalt plat op de rug gevallen van mijn haf af. wat was ik blij dat ik hem aanhad.... echt heel blij
iloonaa__ schreef:Hilde_Elisa schreef:Ik denk dat ik na alles zo te horen er ook 1 ga aanschaffen!![]()
De prijs maakt mij opzich niet zo veel uit (ouders betalen ook wel mee), maar welk model (van Airowear) hebben jullie dan? (ik had even op de site gekeken), en rond welke prijsklasse zijn die meestal?
als ik jou was zou ik een simpelere bp aanschaffen, aangezien hij toch niet vreselijk veel zal worden gebruikt?
Hilde_Elisa schreef:iloonaa__ schreef:
als ik jou was zou ik een simpelere bp aanschaffen, aangezien hij toch niet vreselijk veel zal worden gebruikt?
Ja, inderdaad![]()
Ik denk dat de prijs ongeveer mag lopen tot +/- 45 euro
kan je mooi even kijken
Sjolvir schreef:Ging toen nog even mijn vertrouwde fjord rijden, zonder zadel en zonder bp.
Om lang verhaal kort te maken, dat eindigde ook met mij op de straat,
toen ik daar lag, dacht ik nog. stom stom stom stom, heb hem net uit, hoop dat mijn ribben nog heel zijn!
Waren ze ook, was op mijn heup gevallen, maar wat baalde ik dat ik hem net uit had!
SerenePeace schreef:Ook rijd ik niet zulke moeilijke paarden
)
Hahaha!