Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole987 schreef:nicky_rilana schreef:ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind dat je dan gewoon nog niet klaar bent om op wedstrijd te gaan, of doet ie dit alleen op wedstrijd?
Ik rij al 20 jaar wedstrijden en die Jonge JAZZ rijd al 1½ jaar in de wedstrijden M niveau en heb al meerdere paarden naar ZZ gereden als ik nu nog niet klaar ben dan weet ik het ook niet meer :D . Dit is gewoonweg een echte stress kip die overal spoken ziet. Thuis is ze super braaf en loopt ze de sterren van de hemel. Maar ja dat is haar eigen terein, met haar eigen vriendje's en vriendinnetje's waar ze op vertrouwd.
SaBiNa_S schreef:Waarom zou je het ingodsnaam zeggen tegen de jury?
die zien het zelf wel hoor,
Nicole987 schreef:Ik rij al 20 jaar wedstrijden en die Jonge JAZZ rijd al 1½ jaar in de wedstrijden M niveau en heb al meerdere paarden naar ZZ gereden als ik nu nog niet klaar ben dan weet ik het ook niet meer. Dit is gewoonweg een echte stress kip die overal spoken ziet. Thuis is ze super braaf en loopt ze de sterren van de hemel. Maar ja dat is haar eigen terein, met haar eigen vriendje's en vriendinnetje's waar ze op vertrouwd.
Gulpje schreef:Chaos, ik heb het even opgezocht en er staat alleen iets over een staartriempje, en ik denk dat Kleinvosje daarmee in de war is.
kleinvosje"
[quote="Chaos schreef:kleinvosje schreef:het regelement is pdf en krijg ik niet geopend.Nee, een bokriempje mag ook niet, alleen bij AB pony's als het goed is. Staat ook allemaal gewoon in het reglement.
kleinvosje schreef:Gulpje schreef:Chaos, ik heb het even opgezocht en er staat alleen iets over een staartriempje, en ik denk dat Kleinvosje daarmee in de war is.
Ik ben niet in de war met het staartriempje. Ik heb de reglementen er even bij gepakt, en heb het stukje over borsttuig bij ABC pony's in mijn hoofd, excuses...
doebidon schreef:Het spijt me Nicole987 maar ik ben het eens met gulpje! Ieder ander houd zich aan de regels doet misschien wel vreselijk veel moeite om hun paard te trainen op onbekend terrein. Omdat jij dan op een "JAZZ" zit maakt dat een ander niet meer of minder.
Chaos schreef:kleinvosje schreef:Het boekje is voor een paar euro te bestellen, zwak excuus als ik eerlijk ben...
Daar heb ik nu toch niks aan. Sjongejonge. Als iemand het toevallig weet krijg ik antwoord en anders niet en dan kijk ik morgen op de pc van mijn ouders.
Thanx Gulpje!!!!!
kleinvosje schreef:Gulpje schreef:kan gebeuren, maarre, wel de reglementen wat beter uit je hoofd gaan leren als jurylid he?
Voorheen mocht een bokriempje niet. Daarbij heb ik ALTIJD de reglementen bij me als ik moet jureren, en als ik ergens mijn twijfels over heb, zoek ik het terplekke op...
Gulpje schreef:![]()
En hoe zit het dan als je een GRIBALDI hebt? Die zijn ook vaak niet heel makkelijk!
Engeltje schreef:doebidon schreef:Het spijt me Nicole987 maar ik ben het eens met gulpje! Ieder ander houd zich aan de regels doet misschien wel vreselijk veel moeite om hun paard te trainen op onbekend terrein. Omdat jij dan op een "JAZZ" zit maakt dat een ander niet meer of minder.
Ja maar als je een JAZZ hebt dan mag je met SLOF losrijden
Staat in KNHS boek nummer 135, voor een paar euro te bestellen via de website. Kleine moeite als je t mij vraagt
kleinvosje schreef:Gulpje schreef:kan gebeuren, maarre, wel de reglementen wat beter uit je hoofd gaan leren als jurylid he?
Voorheen mocht een bokriempje niet. Daarbij heb ik ALTIJD de reglementen bij me als ik moet jureren, en als ik ergens mijn twijfels over heb, zoek ik het terplekke op...
kleinvosje schreef:Maar bovenal gewoon iedereen de reglementen kennen...
Gulpje schreef:![]()
En hoe zit het dan als je een GRIBALDI hebt? Die zijn ook vaak niet heel makkelijk!