Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Amarie schreef:Via je chipnummer wordt er melding gemaakt bij de KNHS, ik heb het zelf twee jaar geleden aan de hand gehad.
Dan zou de vriendin van TS dus moeten bekijken of de melding eraf kan (als ze het geld weer terugbetaald), maar ik betwijfel of dat kan.
dust schreef:Silly1972 schreef:Niet als het om verkopen of starten gaat.
Dat doet de verzekering niet om de mensen te sarren, maar de paarden te beschermen
Maar soms worden paarden wel erg makkelijk afgekeurd. In mijn geval zou dit paard dan bijna 4 1/2 jaar geleden zijn afgemaakt, wat dus niet nodig was.
Neonlight schreef:Maar misschien heb je iets aan de laatste post in dit topic: [TAO] Herkeuring?.
LDRD schreef:Gewoon starten, niks vragen. Denk je nou echt dat er een piep gaat bij de verzekeraar als je start?

Neonlight schreef:Die vergelijking is niet te maken senna21, verzekering van paarden zit heel anders in elkaar dan verzekering van auto's. En het maakt de verzekering wel uit, aangezien je het dier voor een slachtprijs terugkoopt van de verzekering.
Maar misschien heb je iets aan de laatste post in dit topic: [TAO] Herkeuring?.