de ultieme outdoorlaars gezocht.. mondoni?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: de ultieme outdoorlaars gezocht.. mondoni?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:35

Met een goede voetmaat 40 ga je voor maat 41 :j

Je hoeft je echt geen zorgen te maken over je kuiten , juist mensen met van die grote kuiten die altijd problemen hebben met laarzen , passen perfect in de muckboots omdat ze van zichzelf al vrij breed zijn en dan ook nog eens goed rekken...en daarbij dan niet gaan knellen ;)

Die op het plaatje zijn overigens wel de allerduurste hoor , betaal je snel 125 euro voor.
Die hebben een speciaal profiel in de zool waar de modder niet zo snel een koek onder gaat vormen +:)+

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 16:57

Dank je wel! ik heb dankzij bokker hier gezien dat ze via rabobank veel voordeliger zijn.. dus al met al goed te doen.. Ik denk daarom dat ik ook maar de gok ga wagen.. Ben alleen wel nog steeds bang voor mn kuiten haha.. maar we zullen zien dan.. Tenzij iemand weet of ze ook in de winkel te proberen zijn??

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:06

Ik heb in ieder geval voetmaat 37 en kuitmaat 40/41 en ik pas ook de muckboots. Voor andere laarzen kwam ik uit op maatwerk.

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:13

Ik heb de ariat coniston (ofzo) die heeft een rits aan de achterzijde en veters voorop volgens mij is het dan wel mogelijk dat je die veters straks aantrekt bij de enkels en ruimer bij je kuiten. Misschien een ideetje?
Ik heb altijd droge warme voeten maar ik sta meestal ook niet echt letterlijk tot mijn enkels in de slik.

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 17:16

Dank jullie wel! nee ik denk dat ik toch voor muckboots ga.. heb ze net gemaild en ik ga voor het "oude" type.. ten eerste zijn die nu in de aanbieding via de rabo (69,-) en ze hebben mij gegarandeerd dat deze gaan passen met mijn voetjes en dikke kuiten.. Daarbij is het oude type een driekwarts laars: dus helemaal ideaal voor mij :D Gelukig heeft vriendje een rabo rekening (want is alleen voor klanten) en ben ik "bijna" jarig hahaha :D

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:19

Mooi dat je laarzen hebt gevonden, veel plezier ermee! En hopelijk nu voortaan droge voeten;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:29

Nou , gefeliciteerd met je nieuwe laarzen dan alvast maar :P

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 17:33

jaaa... droge voeten.. wel 5 werkdagen levertijd.. ga ze vanavond bestellen :D wiiieeeeeeehhh

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:36

Als je toch nog gaat twijfelen om voor mondoni outdoorlaarzen te gaan, hier mijn ervaring, ik heb die van 99,-
Ik heb de laarzen in september gekocht, en zeer intensief gebruikt, gebruikte ze namelijk op mijn werk in de paarden, dus liep er dagelijks meerdere uren op, stond ermee in de amoniak (paardenpis) en bagger ermee door modder.
Na ongeveer 2 maand liet de binnenvoering los, en ik baalde gigantisch, ben ermee terug gegaan en mocht gelijk een nieuw paar meenemen. Erg netjes, maar nu na weer 2 maand begint opnieuw de binnenvoering te slijten. De laarzen zitten erg comfortabel ook voor mensen met een brede voet, hoge wreef of brede kuit. De laarzen zijn goed waterdicht. Over de buitenkant ben ik ook erg te spreken. Heb ze vorige week voor het eerst schoongemaakt, ze zaten onder de drek, zand en andere troep, maar zagen er na een poetsbeurt weer uit als bijna nieuw.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 17:36

Oh ik zie dat je de andere gaat bestellen, veel plezier ermee! :) Ik hoop dat anderen die in dit topic terecht komen via de zoekfunctie wel wat hebben aan mijn toevoeging :P

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 17:52

Dank je wel voor je reactie Jaime.. maar ik ga idd al vor de muckboots... niet zo elegant als jou laarzen, maar Who Cares! warme en vooral Droge voeten wil ik! :D

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 00:27

waaah ik heb ze besteld! nu maar afwachten wat het wordt :d ben benieuwd :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 09:57