Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
caresje schreef:wopkelover schreef:laat je niet stangen door bepaalde bokkers, die hebben niks beters te doen
maar wat voor nekkraag heb je zn zachtte of zo,n plastieke
zoon zachte het heeft voordelen want je zit niet konstant naar beneden te kijken met zoon ding
caresje schreef:Haha het is geen belangrijke wedstrijd maar ik laat me nergens door tegenhouden als ik mag rijden van de dokter ga ik ook rijden.
SETEFURII schreef:Ik wil wel even vermelden, dat iedereen zegt om het reglement van de KNHS na te kijken, maar de dochter uit België komt? Dus ik neem aan dat de wedstrijden in België worden gereden, en soms zijn de regels daar anders (denk maar aan je vrij keuze in jasjes in Nederland, en het nog steeds verplichte witte dekje, zware jasje en witte broek in België.)

laboum schreef:De TS gaat de wedstrijd niet rijden, maar haar dochter.
Natuurlijk wil haar dochter graag starten, heel logisch.
De TS is de moeder en ik vind dat zij haar verantwoordelijkheid moet nemen t.o.v. haar dochter.
Al zegt de beste arts van de wereld dat ze best dressuur mag starten, ze mag niet springen.
Waarom niet springen? Met dressuur kunnen ook ongelukken gebeuren.
Ze draagt niet voor niks een kraag.
Wat is er nou zo erg om die ene wedstrijd over te slaan? Er zullen er hopelijk voor haar dochter nog veel volgen, maar dan wel zonder kraag.