Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mdat ik dacht dat ze in de jaren '90 geboren was hebben we verder niets met die informatie van de jaren '80 gedaan. Ook nog een optie dus. Er waren een aantal voskleurige merries uit de jaren '80. Meerdere uit '84 en nog een aantal. Dus de volgende keer dat de dierenarts komt haar even vragen. Of even kijken of er iemand op de manege is die ook een beetje verstand van tanden heeft. Daarna nog maar een keer naar het stamboek bellen. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze idioot veel ouder is. Denk ik... Dat ze grijs word is echt van de laatste twee á drie jaar. Maar misschien is het met paarden net als met mensen, dat de ene eerder grijs word dan de ander. Peer12 schreef:Jammer dat het niet gelukt is! Misschien is het net als tattoo's bij mensen, dat ie op een gegeven moment gewoon weg is? Dat zou wel heel erg zonde zijn.
Zou het misschien kunnen dat Lely helemaal niet in Ned. geboren is? Dat ze uit Belgie, Engeland of Duitsland of iets komt? Misschien weet iemand of ze daar ook met liptatoo's werk(t)en?
maritbrouwer schreef:Hee, ik heb even alles gelezen, en misschien is het nummer '30' niet het laatste nummer, maar de middelste, of de eenalaatste ? Veel succes !