startpas/startkaart.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:12

Ik heb hem al. Het is zo'n zelfde papieren kaart als de startkaart, en is volgens mij tijdelijk. In april o.i.d. worden de echte passen uitgegeven heb ik me laten vertellen.
Volgens mij zijn de oude startkaarten niet meer geldig hoor?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:14

GWR schreef:
Ik heb hem al. Het is zo'n zelfde papieren kaart als de startkaart, en is volgens mij tijdelijk. In april o.i.d. worden de echte passen uitgegeven heb ik me laten vertellen.

Jawel, zolang je geen papieren startpas hebt wel...

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:17

kleinvosje schreef:
GWR schreef:

Jawel, zolang je geen papieren startpas hebt wel...

oh dat wist ik niet :) ik had te horen gekregen dat ik alles voor 1 december rond moest hebben omdat ik anders geen startpas kreeg en nog niet kon starten..

kleinvosje

Re: startpas/startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:18

Wat bedoel je met rond hebben? Overgaan naar een nieuwe vereniging?

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:19

kleinvosje schreef:
Wat bedoel je met rond hebben? Overgaan naar een nieuwe vereniging?

klopt. als dat niet voor 1 december was, was ik te laat met opvragen van de startpas en dan zou ik hem nog niet krijgen. (heb m wel)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:20

Wie zei dat dan? Je kunt namelijk elk moment overstappen naar een nieuwe vereniging, alleen bedoelen ze bij je oude vereniging nmisschien dat je niet op tijd bij hun opgezegd had en nog contributie voor het nieuwe jaar moet betalen?

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:21

kleinvosje schreef:
Wie zei dat dan? Je kunt namelijk elk moment overstappen naar een nieuwe vereniging, alleen bedoelen ze bij je oude vereniging nmisschien dat je niet op tijd bij hun opgezegd had en nog contributie voor het nieuwe jaar moet betalen?

nee had de knhs gemaild, daarvan kreeg ik terug dat ik voor 1 december zowel bij de 'oude' afgemeld, als bij de 'nieuwe' aangemeld moest zijn. anders kregen ze het administratief niet optijd af.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:23

Apart. Ik ben namelijk per 1-12-11 overgegaan, en kreeg zelfs voor die ene maand een nieuwe startkaart. Al had je per 1-3 overgegaan, dan had dat ook gewoon moeten kunnen lijkt me? Nou ja, je hebt het nu voor elkaar, dat scheelt!

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:27

Citaat:
Uw nieuwe startkaart bij de andere vereniging kunt u per e-mail activeren door een e-mail te sturen naar ledenservice@knhs.nl met vermelding van uw combinatienummer. De nieuwe vereniging moet u dan wel alvast hebben aangemeld als verenigingslid. Indien u dit verzoek voor 1 december indient krijgt u voor 1 januari uw nieuwe startpas opgestuurd en kunt u gewoon in januari starten.

Op dit moment bent u nog niet afgemeld door de oude vereniging en ook nog niet aangemeld door de nieuwe vereniging. Hiervoor kunt u contact opnemen met beide verenigingen. Wij zullen uw verzoek bewaren, zodat wij deze begin december kunnen verwerken. Dit kan alleen wanneer dan de afmelding en de aanmelding door beide verenigingen is doorgegeven.

misschien moest ik hier niet uit opmaken dat ik zonder pas niet kon starten, maar zo lees ik het wel? Nouja wel fijn dat de mensen die hem nog niet hebben dan met oude startkaart kunnen starten. :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:30

Zoals ik het lees, wilden ze ivm meet de drukte van alle nieuwe startpas-aanvragen de boel voor 1 december binnen hebben om het per 1-1 rond te krijgen. Wat ze bedoelen is dat je met je oude startKAART niet meer in het nieuwe jaar mocht starten omdat je dan niet meer lid bent an de vereniging die op de startkaart stond.

GWR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:31

Ja op die manier kun je het ook zien inderdaad, dan ligt het aan het wisselen van de vereniging dat mijn kaart niet meer geldig zou zijn en ik wel per 1 januari een pas moest hebben. Heb je gelijk in :)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:31

Juist, dat is het denk ik hoor!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 19:35

ik heb de tijdelijke start passen binnen! Is bezorgd bij de nieuwe vereniging!