Hoe paard in trailer vastzetten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 21:42

Zo, vandaag op wedstrijd geweest, alles is goed gegaan! Die nieuwe banden die ik op maat kan maken om haar mee vast te zetten voorin zijn erg fijn. Bij aankomst eerst paard stapje naar voren gevraagd zodat ze niet tegen de stang aan stond en toen stang weggehaald. Toen bleef ze keurig wachten totdat ik haar mee naar achter nam, dus dat was super. Terug thuis op dezelfde manier stapje naar voren gevraagd maar toen ging ze toch weer gelijk naar achteren en kon ik haar niet tegenhouden. Maar met meer oefening komt dat vast ook goed. Ik was trouwens stik zenuwachtig voor mijn eerste KNHS wedstrijd en dan ook nog voor het eerst buitenaf maar mijn paard was super braaf en we hebben een eerste en tweede plaats in de wacht gesleept en de eerste drie winstpunten zijn binnen! Een goede dag dus vandaag ;) Helaas wel weer de foto vergeten te maken van hoe ze vast staat, maar volgende week gaan we weer dus dan weer een herkansing voor de foto.

kleinvosje

Re: Hoe paard in trailer vastzetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 21:43

Jo, wat een enorm goed resultaat, niet alleen qua wedstrijdpunten maar ook wat de trailer betreft! Fijn om te lezen en inderdaad, oefening baart kunst!