Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar voldoet die dan wel voor wat dit meisje ermee wil? Ik vind het een plaatje om te zien, maar om nou alleen op de prijs af te gaan... Vergis je niet, dravers zijn super harde werkers, maar ook heel gevoelig en niet voor iedereen geschikt.
Lieffiefi schreef:Ben ik nou gestoord?
Ik zie geen advertentie?
RusselNuwell schreef:Lieffiefi schreef:Ben ik nou gestoord?
Ik zie geen advertentie?
Ben ik ten minste niet de enige die dat denkt.
Ik heb 5 jaar eigenlijk ook zoiets meegemaakt. Man verkocht een 6-jarige ruin voor 1000 euro, geen rijfoto's beschikbaar. Nou, als we dan kijken naar hoe veel de prijzen zijn gedaald komen we ook ongeveer rond dit bedrag. Prima, wezen kijken naar het paard, had geen klachten, en mocht hem ook gewoon onder het zadel proberen. Ik had een klik met het paard, dus gekocht, en de volgende dag stond hij voor de deur.
Nou had hij wel érg veel gemeen met een draver die ik wel eens reed, en daarbij een moeilijke galop en aanleg voor telgang en tölt. Dus tjah, dan kun je moeilijk denken dat het geen draver is. Na een mailtje met het ndr met daarin zijn transpondernummer ben ik zijn echte naam te weten gekomen.
Ik heb nog altijd veel plezier met mijn paard, maar moet er dan wel bij zeggen dat het karakter van een draver mij erg ligt. Daarbij heb ik er vrede mee genomen dat men mijn paard altijd ziet als te min voor mij, en dat ik zelf ook weet dat mijn draver geen dressuurpaard is en dit ook niet zal worden.