Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Bjorn Borg boxers zijn erg fijn om mee te rijden, daarnaast zijn er ook speciale onderbroeken tegen het doorrijden te koop, hier zit een stukje zeemleer in, net als in fietsbroeken.
Sterkte ermee, doet soms erg zeer.
.
. Pippaa schreef:Hihi, ik zou niet met een wielrenbroek gaan rijden neeZal er wel leuk uitzien, haha. Denk ook niet dat het lekker zit op zo'n breed paardenzadel. Het is speciaal gemaakt voor een smal wielrenzadeltje he
Ik denk dat het inderdaad komt door wat je zelf zegt: Achterover zitten in combinatie met op en neer schuiven in het zadel. Ik denk dat je moet proberen wat rechter op te zitten. Ik heb er zelf ook problemen mee hoor, ik zit liever naar voren, maar dat is niet goed![]()
Ik heb het trouwens ook wel een gehad als ik lang zonder zadel had gereden.
In ieder geval succes, en het komt dus wel vaker voor
*** schreef:ik heb dat als kind af en toe gehad. erg pijnlijk en douchen na het paardrijden is dan een ramp! ik denk dat het kwam doordat ik veel te veel achterover (lees: zo ongeveer in lighouding) in galop zat.
nu nooit meer last van, eerder dat het aan de 'voorkant' open schuurt. dit kan dan weer komen omdat ik dan teveel voorover zit of door het zadel.
.
floor69 schreef:@Danseresje: die zalf ga ik proberen, hoewel ik eigenlijk niet snap dat het preventief zou kunnen werken. Veegt het er niet bij de eerste bocht al af??
Adamootje schreef:Je kunt ook eventueel een panty dragen onder je rijbroek. Heeft mij goed geholpen bij mijn knieën en mijn nieuwe rijlaarzen!
Danseresje schreef:Ik denk dat een panty juist voor extra schuring/irritatie kan gaan zorgen op de plekken waar ts last van heeft. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken.
))
)
want misschien heb ik maar een paar keer last gehad en komt het niet meer terug, en jullie geven allemaal superlief tips en adviezen...
maar dan zijn er vast ook anderen die hier iets aan hebben (hoop ik).