Ik vind het zo gek dat je een borstel /paardensnoepjes of een zak voer kan winnen.. Ik weet niet hoor, borstels genoeg.. Een statiedeken vind ik ook leuk (sponsors?)
En inderdaad 1e prijs toch minimaal het inschrijfgeld
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(ben tennis bekers gewend)orienta schreef:Het gaat toch om het behalen van winstpunten en niet van een prijs Superlise?

Regallie schreef:orienta schreef:Het gaat toch om het behalen van winstpunten en niet van een prijs Superlise?
Nou bij mij gaat het vooral om mijn plezier en natuurlijk dat van mijn paardje
Ik schrijf me alleen maar in voor een wedstrijd waar geldprijzen zijn te winnen. Allemaal heel leuk en wel die andere prijzen of bekers, maar ik vind het startgeld te duur om er een zakje paardensnoepjes (die mijn paard overigens niet eens lekker vind) voor terug te krijgen. Meestal betaal ik €10,- per proef en dat zo'n 3 x in de maand wordt toch al een heel bedrag, en dan hebben we het nog niet over de zomer als we 2 proeven rijden, dan ben ik altijd blij als ik een geldprijsje mee naar huis mag nemen![]()
Maar das mijn mening
Citaat:Citaat:Nou bij mij gaat het vooral om mijn plezier en natuurlijk dat van mijn paardje[/b]
Ik schrijf me alleen maar in voor een wedstrijd waar geldprijzen zijn te winnen. Allemaal heel leuk en wel die andere prijzen of bekers, maar ik vind het startgeld te duur om er een zakje paardensnoepjes (die mijn paard overigens niet eens lekker vind) voor terug te krijgen. Meestal betaal ik €10,- per proef en dat zo'n 3 x in de maand wordt toch al een heel bedrag, en dan hebben we het nog niet over de zomer als we 2 proeven rijden, dan ben ik altijd blij als ik een geldprijsje mee naar huis mag nemen![]()
Maar das mijn mening
Dat ook natuurlijk.
Tja startgeld kost nou eenmaal wat maar het is geen verplichting om wedstrijd te rijden

Motje11 schreef:Het gaat mij ook meer om het toetsen van ons niveau, de aanwijzingen van de jury en de winstpunten. Als het startgeld iets omlaag zou kunnen hoeven geldprijzen van mij helemaal niet. Ik vind het bijna een beetje "vies", geld verdienen met (en soms ten koste van) je paard. Ik heb mijn prijzengeld ook regelmatig gedoneerd aan het Brooke Hospital, zo doe je er toch iets nuttigs mee voor de paarden.
Goed bezig
Dekjes, dekens etc vind ik dan nog wel een leuke vervanging, maar geld etc hoeft van mij niet zo nodig.
) maar zou ook blij zijn met statiedekens en dergelijke gebruiksvoorwerpen. Van een potje hoevenvet, een roze springzweep (bij het dressuren ja
) en een potje snoepjes werd ik minder gelukkig. Geld is ook welkom maar vergeet ik idd sneller, is meer een o, bedankt, tenzij er echt een goed bedrag wordt uitgeschreven maar dat tref je niet veel. Wat ik ook leuk vond was een wedstrijd hier in de buurt waar alle deelnemers een mooi verpakte wortel meekregen voor hun paard, dus niet alleen de prijswinnaars.
Die gaf ikdus door aan andere ruiters.