Fijne goedkope thermorijlaarzen, welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Re: Fijne goedkope thermorijlaarzen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 02:32

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:55

ik weet niet of het hier goed staat, maar ik weet niet waar het anders moet.

weet iemand misschien iets over bepaalde thermoboots waar je niet mee mag rijden?

er staat mij namelijk vaag iets bij dat een bepaald soort(met ribbeltjes ofzo, maar ik snapte het niet helemaal) in de beugel blijft hangen of iets dergelijks.

ik rijd op een manege en ik zit er niet op te wachten dat ik laarzen heb waar je niet mee mag rijden.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 10:19

Blubje11 schreef:
ik weet niet of het hier goed staat, maar ik weet niet waar het anders moet.

weet iemand misschien iets over bepaalde thermoboots waar je niet mee mag rijden?

er staat mij namelijk vaag iets bij dat een bepaald soort(met ribbeltjes ofzo, maar ik snapte het niet helemaal) in de beugel blijft hangen of iets dergelijks.

ik rijd op een manege en ik zit er niet op te wachten dat ik laarzen heb waar je niet mee mag rijden.

Dat kan je het beste aan de gene vragen die je het verkoopt. Meestal kan je het zelf al zien. Als de zool hele erge groeve heeft, grof profiel dus kan je er niet mee rijden dat is gevaarlijk maar zodra ze dat niet hebben dan je gewoon rijden ermee.

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:41

1997suus, thanks nu weet ik waar ik naar moet zoeken:)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:42

Zijn niet echt rijlaarzen, maar ik vind het heerlijk rijden! Neppe Uggs, heerlijk warm, goedkoop en rijd lekker!