Cryssie schreef:Wegwezen! Meteen dezelfde dag nog. Als jij je aan het contract moet houden, zal hij het ook moeten doen.
Aangezien hij verzaakt......! Wat zou hij dan doen? Een proces aanspannen? Dat kost hem veel meer als dat het op levert. Ik zou de gok wagen en toch voor de zekerheid wat geld achter de hand houden. Hoe dan ook, het welzijn van mijn paarden gaat voor.
Maar ik hoor wel eens vaker bedreigingen van staleigenaren en puntje bij paaltje, laten zij het eigenlijk maar zo.
Hier ben ik het nou helemaal mee eens. Hij verzaakte al en dat is de reden dat je weggaat. Dat ontbindt alle voorwaarden in een contract. Daarnaast kan ie je verder toch niks maken.
Als je zekerheid wil, kan je een bekende laten bellen uit naam van een rechtbijstand? Dan weet ik zeker dat je dezelfde dag zonder extra kosten mag vertrekken... Die man weet dondersgoed dat ie fout zit!
Daarbij mag je je paard voor dat geld hier ook wel mogen stallen. Da's een bonk geld voor wat ie uiteindelijk levert. Het lef alleen al om zo veel te vragen voor de faciliteit. Ik zou het niet eens gedaan hebben. Veel te duur!
Mooi dat je je paardjes al omgezet hebt en ik blijf erbij dat ie geen enkel recht heeft op centen. En als ie het er op aan wil laten komen, zal de RB het laten rusten. Die beginnen niet aan dit soort zaken. Ik zou idd wel schriftelijk onderbouwen waarom je weg bent en dat aangetekend versturen. Dan sta je altijd heel sterk.