Producten Boerenbond

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:25

Heerlijke winkel voor borstels, halsters en dat soort spulletjes :).

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 16:29

De halster zijn goedkoop en het beste spul. Erg sterk en erg licht, niet allemaal tierelantijn eraan. Mijn paard met gevoelig huidje heeft normaal schuurplekken van halster. Deze van 5 euro werken voor ons dus fantastisch.
Verder haal ik er voer vandaan en heb ik nog even gekeken naar thermolaarzen. Maar verder nog niets gekocht.
Borstels/zwepen zien er verder prima uit, ook de verzorgingsproducten zijn prima, maar dat is geen welkoop merk. Vind de oliën er wel duur en kattengrit ook..

Melisjee

Re: Producten Boerenbond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:57

Ook hier goede ervaringen wat betreft de halsters! Goede kwaliteit :) .

Zoe96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:20

prima spullen! ik koop er meestal alleen snoepjes en soms stapp horse sokken als ze die hebben, en heb er ook weleens een dekje gekocht

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:26

Ik vind de peesbeschermers ook erg fijn, erg goede klittenband, blijft zelf in de blubber nog goed zitten

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:35

Heb er een half jaar geleden een geel reflectiedekje gekocht, maar daar beginnen nu toch echt de eerste naden door te scheuren (gebruik hem hooguit 2 keer in de week).
Verder heb ik er een hoofdstelletje voor de paarden die ik af en toe inrijd gehaald, maar dat is nog allemaal heel.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:12

De boerenbond heeft over het algemeen producten die je ook gewoon in de ruitersport winkel kunt kopen,
Alleen dan een veel kleiner assortiment.

Kwaliteit is wisselend, sommige producten zijn perfect, andere merk je toch wel dat ze sneller slijten.

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:03

Hier vlakbij mijn huis zit een Welkoop. Heb er een halster gekocht en thermolaarzen, waar ik ook prima mee kan rijden. :j En ik koop mijn voer bij Welkoop.

Het assortiment is allemaal wat beperkter, en de dekens zijn alleen in paardenmaten... maar verder prima spul. Voor de ''leuk'' en de flitsende kleurtjes ga ik dan wel liever naar epplejack... :D

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:06

blingpiggy schreef:
Hier vlakbij mijn huis zit een Welkoop. Heb er een halster gekocht en thermolaarzen, waar ik ook prima mee kan rijden. :j En ik koop mijn voer bij Welkoop.

Het assortiment is allemaal wat beperkter, en de dekens zijn alleen in paardenmaten... maar verder prima spul. Voor de ''leuk'' en de flitsende kleurtjes ga ik dan wel liever naar epplejack... :D

ze hebben hier ook 165 en 175 hoor :)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:07

Ik heb er al eens een sjabrak gehaalt, deken en volgens mij een set peesjes.
Doet het allemaal nog steeds, mooie kwaliteit.
Overigens hebben ze ook veel (goede) verzorgingspullen.

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:16

Oh, dan zal het misschien per vestiging verschillen met dekens. Ik zag alleen de grote maten liggen (195 en 205). Gaat mijn welshje niet passen... :P

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:20

Die hebben we hier juist niet, gaat tot 185, hoge uitzondering een 195. Maargoed die dekens haal ik daar niet :+
Zou me welleens afvragen om aan zo'n medewerker te vragen, hoe groot je paard moet zijn voor 'die' deken, en hoe dik tie is :+ puur om te kijken wat ze zeggen :')

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:27

Hier in het dorp zit een boerenbond, waar we altijd Seniores Priores + Muesli van Subli halen.
Ook heb ik er ooit borstels, dekje en wat verzorgingsproducten gekocht.
Ik had er bijna een hoofdstel gekocht (was afgeprijst :+ :') ) maar toen niet gedaan omdat de kwaliteit ervan niet zo geweldig leek.. Over de rest van de producten eigenlijk wel tevreden!

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 11:52

Bij ons is het ook de welkoop. Zijn welke leuke spullen. Rijbroeken vind ik wel slecht, ze krimpen enorm in de was! De halsters zijn wel goed en er zijn ook veel borstels en middeltjes ! :D

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:49

hoofdstel is heel erg stug.
halsters zijn fijn en erg stevig.
mijn jodphurs heb ik daar ook gehaalnd, erg fijn.
handschoenen gaan snel kapot.
gister n dekje gehaald lekker dik.
vliegendeken is statisch

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 15:59

Ik haal er heel af en toe was. Ik haal er sowieso mijn voer (Voorheen Subli, nu Pavo). Bortels, leerspullen/verzorgspullen. Halster en andere kleine dingetjes.

Heb er ooit is een hoofdstel van gehad voor mijn verzorgfjord. 1 keer gepast, kwaliteit was wat slecht.