Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mika11 schreef:Nou, dan moet de 15 jarige merrie wel hele goede papieren hebben als ze zo duur was.
Als ze alleen zadelmak was, is ze misschien altijd gebruikt als fokmerrie.
Waarom heb je je 2 pony's dan niet samen staan?
Of allebei thuis of allebei op de manege?
mcjackenjob schreef:aerdenhout1 schreef:Als je wil rijden ga je toch op de lieve 15 jarige merrie en laat je de 7 jarige zadelmak maken op de manege!
Maar als jou paps dierenarts is en een beetje verstand heeft,dan zou dieallang met dit voorstel zijn gekomen, dus ik geloof jou verhaal nog steeds niet!
Een beetje dierenarts kan inschatten hoe een paard is en dan had hij , als vader zijnde, nooit zo'n dier gekocht voor zijn onervaren dochter!
Dus, m.a.w als pa deze 7 jarige pony heeft gekocht en wist wat er mee aan de had was, dan heeft hij nu ook het verstand en weet dat zijn dochter dit niet kan oplossen!
Dus ik zou zeggen verkopen dat dier, of hulp zoeken via de manege waar je staat!
Pa heeft er duidelijk weinig verstand van.
weet je het maakt me echt helemaal niks uit wat jij van me vind of denkt of wat dan ook maar ik vind het een beetje zielig om zo'n commentaar te hebben op een internetsite. ik wed dat je in het echt zo'n stil iemand bent die niks durft en alleen maar op het internet een grote mond heeft en voor de rest ga ik ook geen aandacht meer aan jou bestede!!
Vraag maar even aan mijn pensionklanten en bijrijders/leasers of ik mijn mond niet open durf te doen! Die zijn het niet met je eens kan ik je nu al vertellen!Linnettaaaa schreef:Pffff, dat zegt een 12 jarige tegen een 58 jarige?! Als zij je moeder was of een vriendin oke... Maar tegen iemand die je niet kent en 46 jaar ouder is...
Jij kan zo de wedstijd sport in hoor, daar zijn ze ook zo ontiegelijk brutaal arrogant...

Linnettaaaa schreef:minikatje schreef:jongens niet zo flauw.
TS is nog jong.
Ik ben niet flauw! Zeg gewoon de waarheid ik ben trouwens ook nog maar 13 hoor! Maar ik denk zeker niet dat ik alles wel even kan ! Eerst een raag stellen en dan een grote bek! Nee dat vind ik raar! Dat heeft niks met leeftijd te maken!

. De andere pony die hij erbij gekocht heeft kan niks en daar laat ie zijn dochter mee aanklooien zonder goede hulp. Bovendien laat ie het beestje alleen staan, beetje verpieteren.
minikatje schreef:jongens niet zo flauw.
TS is nog jong.
hoe vaak staan er op bokt niet schuwe paarden die vrij weinig kennen.
de grote mond die ze geeft vind ik ook brutaal, maar zeggen dat ze liegt is ook niet netjes.
eerst paard handtam maken en dan kan ze haar stallen op de manege, want daar mogen alleen halstermakke paarden staan.
en duur is ook maar relatief.
waarschijnlijk wilde papslief een lief paard voor zn dochter en kreeg hij er een schuw beest bij omdat de eigenaar er geen zin in had om die mak te maken.
maar idd, TS is er onder de klanten van je vader niet iemand die je kan helpen?
Linnettaaaa schreef:Pffff, dat zegt een 12 jarige tegen een 58 jarige?! Als zij je moeder was of een vriendin oke... Maar tegen iemand die je niet kent en 46 jaar ouder is...
Jij kan zo de wedstijd sport in hoor, daar zijn ze ook zo ontiegelijk brutaal arrogant...
44Myrthe44 schreef:Linnettaaaa schreef:Pffff, dat zegt een 12 jarige tegen een 58 jarige?! Als zij je moeder was of een vriendin oke... Maar tegen iemand die je niet kent en 46 jaar ouder is...
Alsof een 58-jarige boven een 12 jarige staat??
44Myrthe44 schreef:Linnettaaaa schreef:Pffff, dat zegt een 12 jarige tegen een 58 jarige?! Als zij je moeder was of een vriendin oke... Maar tegen iemand die je niet kent en 46 jaar ouder is...
Alsof een 58-jarige boven een 12 jarige staat??