Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Grit schreef:Alicia2u schreef:Welke buitenbakEn als je buitenbak er zo uitziet, rijden jullie dan ook?.
????
Jij hoeft in elk geval niet te dubben of je nu wel of niet in de bak gaat rijden.....
Dat kan ik ook iedereen aanraden, laat je paard eens masseren. Grit schreef:Vur, dan weet ik een antwoord al![]()
Alacia, er is ook wel bizar veel gevallen.
Onze bak laat het water goed weglopen, maar vandaag stonden er ook teveel plassen in. En in het bos waren sommige paden ook niet echt fijn, was meer watertrappelen.
Symbeami schreef:Ik ga wel in de bak rijden, staat wel vol met plassen maar 1 helft van de bak is redelijk te doen, dus rij veel voltes op die kant.
Verder maak ik buitenritjes waarbij ik heel veel stap en wat oefeningetjes doe. Beetje wijkend zigzaggen etc.
Heb les 1 x in de week in een binnenbak, dus dat is wel fijn, alleen door de weeks 's avonds kan ik niet zo heel veel doen, want dan vind ik het niet fijn om in die natte blubberbak te rijden.
Dus nu worden mijn paarden af en toe verwend met een massageDat kan ik ook iedereen aanraden, laat je paard eens masseren.
Alicia2u schreef:En als je buitenbak er zo uitziet, rijden jullie dan ook?
Ik ben een beeje bang voor wat dat met de bodem doet.