Ik wil hem in februari in het Z1 gaan uitbrengen!
We hebben wat tegengeslagen gehad in de zin van blessures, maar we mogen nou Z1 gaan starten!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BonaFide schreef:Eigenlijk heb ik al mijn paarden binnen 5 maanden starten Z Dressuur of hoger.
Maar ik heb ook al wel wat ervaring, en ik start alleen 5 + jarige in de dressuur, omdat ik niet lager als M1 mag starten..

nicky_rilana schreef:BonaFide schreef:Eigenlijk heb ik al mijn paarden binnen 5 maanden starten Z Dressuur of hoger.
Maar ik heb ook al wel wat ervaring, en ik start alleen 5 + jarige in de dressuur, omdat ik niet lager als M1 mag starten..
dit is niet waar, je mag voort L2 starten, maar dan niet voor de kampioenschappen.
JoyceR schreef:Wat een leuke reacties!
Veel talent hier!
Helaas hebben sommigen er niet bij gezet of ze zelf groen waren, ik lees alleen dat het paard groen was.
Ik ga er dan even vanuit dat zij zelf ook groen waren.

eridinges schreef:nicky_rilana schreef:
Eigenlijk heb ik al mijn paarden binnen 5 maanden starten Z Dressuur of hoger.
dit is niet waar, je mag voort L2 starten, maar dan niet voor de kampioenschappen.
Zooist schreef:JoyceR schreef:Wat een leuke reacties!
Veel talent hier!
Helaas hebben sommigen er niet bij gezet of ze zelf groen waren, ik lees alleen dat het paard groen was.
Ik ga er dan even vanuit dat zij zelf ook groen waren.
Dat is toch juist je vraag?
Hoe je als ruiter daar gekomen bent?
Dan ben je toch 'groen' als ruiter

JoyceR schreef:Idd dat was mijn vraag, maar in de begin reacties kreeg ik echt twijfels of men het begreep.
Echt super om dit allemaal te lezen!
Ik dacht al dat ik een zeer beleerd paard erbij moest gaan kopen zodat ik zelf alles kon leren en dan pas aan mijn groene ruin leren,
maar nu ik jullie reacties lees, komt het met mijn ruin en ik helemaal goed. Ik moet wel flink lesnemen maar dat had ik al verwacht.