hoe schrijf je je in voor een wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: hoe schrijf je je in voor een wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:58

gewoon wegklikken, doen bij mij ook alle office programma's. heb je verder geen last van

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:49

nicky_rilana schreef:
nou lezen is niet bij beste ding maar onthouden wel juillie lezen wel maar jullie hebben die curses niet gehad en daar wordt het allemaal uitgelegt hoe het moet gaan werken en zo. zij zij dat dat er is somige kringe nog met allebij kan worden gewerkt omdat ze niet voor iedereen die startpas kunnen make in z'n korte tijd. dat is toch logiesch al je gaat bekijken hoe veel startpassen er worden gemaakt

Dit klopt niet. Ik ben zelf ook bij een bijeenkomst geweest. Iedereen die nu een lopende startkaart heeft, blijft de startkaart voorlopig nog even als "startpas" gelden. Voor iedereen die per 1-1 een startkaart/pas aanvraagt krijgt een papierenversie van de startpas thuisgestuurd. En dan krijgt iedereen in april een echte pas. De pas staat dus helemaal los van het opgeven via coupons.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 11:20

_evelien_ schreef:
Hij vraagt mij om een productcode op te geven, maar waar vind ik die??
(Microsoft office word 2007)
Ik kan Opslaan niet aanklikken, die is niet aanklikbaar.
Ligt dat mischien aan dat ik de productcode nooit heb ingevoerd?

Waarschijnlijk heb je nooit het juiste serienummer ingevoerd en dan loopt je 'trialperiod' af en kun je alleen nog maar bestanden openen en niet meer opslaan. Snel ff je serienummer invoeren of ff aan nieuwe versie 'ergens' vandaan halen ;-)

Joanne1987

Re: hoe schrijf je je in voor een wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 13:33

Ik heb dat ook maar ik kan gewoon opslaan hoor...