Ik hoop voor je dat ze er iets aan doen !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Strak zittende sokken zakken ook niet af. Denk niet dat Petrie hier veel aan kan doen. Biskwie schreef:Ik was benieuwd TS of je al een oplossing hebt weten te ritselen ondertussen?
Lijkt me een behoorlijke teleurstelling dit.

).studiemiep schreef:Wisten jullie dat er 2 verschillende uitvoeringen van de Coventy op de markt zijn.
(kwam ik laatst zelf persoonlijk achter bij Divoza en toe hebben ze meteen het oude model uit de winkel gehaald..die wilde ze niet meer verkopen)
De oude uitvoering: is NIET gevoerd met leer (dus je hebt een hele soepele laars....en divoza wilde hem ook niet meer verkopen want te slap, grote kans op klachten)
De nieuwe uitvoering: Wel gevoerd met leder (dus wel dubbels laags zeg maar net als alle andere Petrie modelen), deze laars is veel en veel steviger en blijft wel goed zitten.
Ik durf op basis van de foto wel te zeggen dat jij het oude model hebt! (dus nu heeft je ruitersport zaak nog iets om mee om de oren te staan...waarom hebben jullie het model aangepast..nu met voering).
Heb je overigens iets van een rechtsbijstand?
Trouwens de winkel waar je de laarzen hebt gekocht..DIE zijn verantwoordelijk voor een correcte afhandeling...dat Petrie dwars ligt is niet jouw probleem en de zaak kan het dus ook niet afwimpelen op Petrie. Dus deze zaak moet voor jou een oplossing verzinnen
. Dit is zo duidelijk daarom verkoopt Petrie ze nu ook gevoerd...juist omdat dat ongevoerde ding totaal niet functioneerd.
Petrie laarzen hoor je inderdaad veel verschillende (en vaak slechte) verhalen over. Ik ga binnekort ook nieuwe laarzen aan laten meten en weet nu dus ook zeker dat ik geen petrie laarzen neem. Bedankt
!
Dit worden wel andere(athene), nooit meer zon zachte laarzen ze zijn super fijn, maar ben gewoon te bang dat het zelfde probleem optreed.urbanmove schreef:nou, vandaag telefoon gehad van de shop. Had eens gemailt hoe lang het nog ging duren(en aangegeven dat ik met mijn dasrechtsbijstand verzekering gebeld heb).
Ik krijg volgende week mijn laarzen terug, daarnaast bieden ze me 50% op nieuwe laarzen.
Was helemaal verbaast toen ze dat zei. Had ik totaal niet verwacht, de shop had er wel echt op aangedrongen. Ze gaf zelf al aan dat petrie echt niet de makkelijkste is betreft service. Ze had echt lopen zeuren om de klacht aub op te lossen, uiteindelijk was het oke 50% korting op nieuwe. Petrie geeft wel echt aan dat het totaal niet hun schuld was-is. Ze gaat nu een bevesting via de email aanvragen en als ik die heb ik ga volgende week ofz mijn hopelijke gerepareerde laarzen halen, en nieuwe laarzen bestellen.Dit worden wel andere(athene), nooit meer zon zachte laarzen ze zijn super fijn, maar ben gewoon te bang dat het zelfde probleem optreed.
Tot nu toe(ff afwachten tot ik ook echt met nieuwe laarzen tegen 50% korting thuis ben) heeft pertrie het na veel drama redelijk opgelost.