Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sansje schreef:Heb vroeger idd mensen regelmatig met hoedje zien rijden in de lagere klasses. Ik kan me alleen herinneren dat er altijd wel wat besmuikt gelachen werd om mensen die in de B of L met een hoedje rondreden. Bij ons op de manege was er een dame die dat deed en die werd in de wandelgangen 'het hoedje' genoemd. Ik blijf wel lekker met m'n cappie rondsturen.
Equimotion schreef:Sansje schreef:Heb vroeger idd mensen regelmatig met hoedje zien rijden in de lagere klasses. Ik kan me alleen herinneren dat er altijd wel wat besmuikt gelachen werd om mensen die in de B of L met een hoedje rondreden. Bij ons op de manege was er een dame die dat deed en die werd in de wandelgangen 'het hoedje' genoemd. Ik blijf wel lekker met m'n cappie rondsturen.
Zoals ik het mij herinner was het iets dat bij de NBVR vrij gangbaar was, maar wat je bij de KNF en de NKB inderdaad gewoon niet deed omdat het niet zo hoorde.
De generatie voor wie ik nu wartaal uitsla moet maar even googelen
Equimotion schreef:Sansje schreef:Heb vroeger idd mensen regelmatig met hoedje zien rijden in de lagere klasses. Ik kan me alleen herinneren dat er altijd wel wat besmuikt gelachen werd om mensen die in de B of L met een hoedje rondreden. Bij ons op de manege was er een dame die dat deed en die werd in de wandelgangen 'het hoedje' genoemd. Ik blijf wel lekker met m'n cappie rondsturen.
Zoals ik het mij herinner was het iets dat bij de NBVR vrij gangbaar was, maar wat je bij de KNF en de NKB inderdaad gewoon niet deed omdat het niet zo hoorde.
astridastrid schreef:Superleuk meiden, om jullie reacties te lezen.
Verbazend ook, omdat er een hele ophef was toen het normale hoedje afgeschaft werd... Ik had echt veel meer "overstappers" verwacht!
We zullen t wel zien als ik straks Z ga starten. Ik vind hoedje ook raar
(vaak genoeg uitgebreid in het nieuws geweest)
(oke.. ben er ook gekomen.. maar nu heb ik wel n beetje hetzelfde eigenlijk) 
Sansje schreef:Volgens mij wennen we er wel aan.. Want wat vonden we de veiligheidscaps vreselijk toen die verplicht werden. Zo lelijk... En kijk nu eens. Ze zijn ook wel wat charmanter geworden, dat ook... Maar datzelfde zal met de veiligheidshoedjes ook wel gebeuren.
astridastrid schreef:Superleuk meiden, om jullie reacties te lezen.
Verbazend ook, omdat er een hele ophef was toen het normale hoedje afgeschaft werd... Ik had echt veel meer "overstappers" verwacht!