Tja.... Ik heb wel eens gehad (en nou jureer ik nog niet zolang, ik kom net kijken...) dat ik gevraagd werd om te jureren. Had direct aangegeven dat ik graag zou willen komen jureren maar dat ik echter ALEEN in de ochtend kon (B/L). Dit konden ze niet garanderen maar zouden hun uiterste best doen. Puntje bij paaltje. Ik 'mocht' van 3 tot 6 uur jureren???? Heb toen aangegeven dat ik helaas niet kon. Toen mocht ik alsnog smorgens jureren. Aangegeven dat ik graag wilde komen. Kreeg ik vervolgens weer een mailtje dat ik 'een dagje vrij was' omdat ze een andere jury hadden gevonden. En toen last but not least kreeg ik EEN (avond)DAG VAN TEVOREN een mailtje of ik niet alsnog kon jureren....??!! ze hadden de pech dat ik in t weekeind vaak NIET mn mail lees, omdat de computer op mn werk staat en ik in t weekeind vrij ben. Nou woon ik boven mn werk, dus als ik weet dat ik mail kan ontvangen dan check ik dat natuurlijk. Maar ja... voor mij was die kous af dus heb ik niet meer mn mail gecheckt.
Zoals ik al zei 'kom ik net kijken' in het jureer wereldje. Ik probeer mezelf zo optimaal flexibel op te stellen tegenover de secretariaten die mij bellen/ mailen om te jureren. Maar zeg nou zelf. Dit hierboven is toch een beetje van de zotte?