Inlichten jureren door wedstrijdsecretariaat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Inlichten jureren door wedstrijdsecretariaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 08:39

Ik ben daar dan blijkbaar iets flexibeler in.. :) Ik spreek vaak niet eens een dagdeel af, ik hoor het wel.. Behalve doordeweeks, dan kan ik alleen 's avonds. 2 weken geleden had ik dat toevallig, ze hadden me eind van de zomer gevraagd voor een aantal woensdagen vanaf 18 uur, prima. Ik kreeg een dag ervoor de bevestiging dat ze om 15 uur begonnen. Netjes teruggemaild dat dat niet de afspraak was, dat ik pas vanaf 18 uur kon en dat dat ook was afgesproken. Ze hebben me toen kunnen ruilen, maar anders hadden zij ook inderdaad pech gehad ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 09:42

Ik ben het toch wel eens met Fitzroy hoor, het secretariaat kan toch gewoon even melden dat de startlijst online staat en van hoe laat tot hoe laat je ngeveer aanwezig moet zijn? Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat dit niet gebeurt, maar je bent als secretariaat verantwoordelijk voor het juist en tijdig informeren van de juryleden vind ik. Heb een keer gehad dat ik de avond van te voren nog niets duidelijk had, en drie! verschillende telefoonnummers moest bellen voordat ik de juiste persoon had. Daar ga ik dan dus echt niet meer heen...

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:29

Tja.... Ik heb wel eens gehad (en nou jureer ik nog niet zolang, ik kom net kijken...) dat ik gevraagd werd om te jureren. Had direct aangegeven dat ik graag zou willen komen jureren maar dat ik echter ALEEN in de ochtend kon (B/L). Dit konden ze niet garanderen maar zouden hun uiterste best doen. Puntje bij paaltje. Ik 'mocht' van 3 tot 6 uur jureren???? Heb toen aangegeven dat ik helaas niet kon. Toen mocht ik alsnog smorgens jureren. Aangegeven dat ik graag wilde komen. Kreeg ik vervolgens weer een mailtje dat ik 'een dagje vrij was' omdat ze een andere jury hadden gevonden. En toen last but not least kreeg ik EEN (avond)DAG VAN TEVOREN een mailtje of ik niet alsnog kon jureren....??!! ze hadden de pech dat ik in t weekeind vaak NIET mn mail lees, omdat de computer op mn werk staat en ik in t weekeind vrij ben. Nou woon ik boven mn werk, dus als ik weet dat ik mail kan ontvangen dan check ik dat natuurlijk. Maar ja... voor mij was die kous af dus heb ik niet meer mn mail gecheckt.

Zoals ik al zei 'kom ik net kijken' in het jureer wereldje. Ik probeer mezelf zo optimaal flexibel op te stellen tegenover de secretariaten die mij bellen/ mailen om te jureren. Maar zeg nou zelf. Dit hierboven is toch een beetje van de zotte? 8)7

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:38

Nou Margriet, of je nu kort of lang jureert, zo hoort het echt niet, en zo'n vereniging kreeg van mij ook een aantekening op de zwarte lijst hoor...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:58

Kan je daar als jury eigenlijk ook melding van maken bij de KNHS?
En maken jullie daar ook melding van bij de betreffende vereniging?
Want misschien weten ze gewoon niet beter, als het dan niet gezegd wordt kunnen ze het ook niet verbeteren.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:52

Het is al een tijdje terug dus weet niet meer precies welke vereniging t was. Maar als je zo met je juryleden omgaat, kan ik me voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om jury's te kunnen krijgen. Natuurlijk hoop ik dat mijn ervaring een buitengewoon 'foutje' was van het secretariaat. Verder heb nog nooit echt akkefietjes gehad.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:45

ik had zondagochtend dus gemaild, niets op gehoord verder.
vanavond toch maar gebeld. Foutje bedankt, hoef nu dus zaterdag helemaal niet.
Er waren 4 juryleden uitgenodigd en ze hebben er zaterdag maar 3 nodig.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:09

Ik kijk altijd zelf op het wedstrijdplatform. Houd in eerste instantie de hele dag vrij en als ik iets afspreek en de lijst is nog niet bekend, dan meld ik dat. Kijk dan een week van tevoren en dan staat de lijst er eigenlijk meestal wel op. Heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Dat laatste is inderdaad wel banketstaaf Elly!