Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ook mag je nu nietmeer met bit rijden en word je ook daarvoor gewaarschuwd , er zijn daar verschillende soorten pony's , van minishetlanders tot a welshjes , maar er zijn dus meer kleine als grote pony's , ikzelf ben nu ook tegroot voor een pony die ik al 6jaar lang daar heb , Bella heet ze , echt een schatje ze doet alles voor je alleen is wel eigenwijs , maar dat is shetlander eigen
, ze is bestgroot , denk ietsjes kleiner als een a welshje , en ze is superdik dus ik pas dr nogwel op haha , maar eigenlijk rij ik nietmeer maar wandel ik alleenmaar
Je kan er dus niet op rijden
Nu weet ik niet hoe groot je bent..?
, ik ben 1.68 en rij ook nietmeer op bella , echt heeeeel soms maar zij heb ook dr beweging nodig haha , dit was 4nov ditjaaar , letneit op me hoofd haha
urly Joolien schreef:Ik had 17 jaar terug een pony die wilde bokken als je opstapte, dagelijks zag je zo'n 40 ponies zonder ruiter over het terrein banjeren, ze hadden bitten in waar ik nu misselijk van zou worden en de ponies zagen er niet uit...
Ik hoop dat het nu verbeterd is.
Ik denk namelijk niet dat als je niks van paarden weet of niet kan rijden een hoofdstel koopt
).
(een pony laten bokken door achter je kont te stompen, want dat was cool)
liekec schreef:Joolien schreef:Ik had 17 jaar terug een pony die wilde bokken als je opstapte, dagelijks zag je zo'n 40 ponies zonder ruiter over het terrein banjeren, ze hadden bitten in waar ik nu misselijk van zou worden en de ponies zagen er niet uit...
Ik hoop dat het nu verbeterd is.
Ze mogen helemaal geen bitten in en worden daar ook afgegeven met halster. Je kan wel je eigen hoofdstel meenemen maar dan neem ik aan dat je er mee om kan gaanIk denk namelijk niet dat als je niks van paarden weet of niet kan rijden een hoofdstel koopt
zilverenmaan schreef:Jammer dat er op het slagharen pretpark ook zowat niks meer te vinden is met pony's of paarden, tegenvaller