Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
twinducklin schreef:Ik betaal 10 euro per uur om een buitenbak te huren. Er mag dan niemand anders in de bak rijden.
Dit is echt huren van de bak voor bijvoorbeeld een les. Ik sta al op deze stal en mag daarom onbeperkt gebruik maken van de rijbak, maar bij een les nemen van iemand van buitenaf per ik verplicht de rijbak te huren.

Eliine schreef:Sodeletuut schreef:Hier is het geloof ik 100 euro in de maand voor onbeperkt gebruik.
mag er wel een gouden bakrand inliggenis wel erg duur
LisErm94 schreef:Aangezien ik straks alleen wat gepost had over binnenbak huren, nu ook nog wat over de prijs van buitenbakken bij ons in de buurt![]()
De buitenbakken van onze club mogen altijd gebruikt worden als je lid bent,
elke avond gaan dan gewoon de lampen aan van 18-21u.
Ik maak hier zelf nooit gebruik van (ivm eigen bak), maar voor veel leden wel een oplossing. (kosten 200 per jaar incl 2 maal per week les, zonder de lessen echter even duur..)
zot...
webster543 schreef:LisErm94 schreef:Aangezien ik straks alleen wat gepost had over binnenbak huren, nu ook nog wat over de prijs van buitenbakken bij ons in de buurt![]()
De buitenbakken van onze club mogen altijd gebruikt worden als je lid bent,
elke avond gaan dan gewoon de lampen aan van 18-21u.
Ik maak hier zelf nooit gebruik van (ivm eigen bak), maar voor veel leden wel een oplossing. (kosten 200 per jaar incl 2 maal per week les, zonder de lessen echter even duur..)
zot...
Maargoed zal er ook vanaf hangen hoe vaak je gaat. Kan me voorstellen wanneer je 2 keer per week gebruik maakt van zo'n bak je het er wel uit haalt als je anders 7.50 of meer per keer moet betalen.